۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۳۱۳۷۳۳

نرم افزار معرفی آیت الله ممدوحی طراحی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار معرفی آیت الله ممدوحی به همت جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه طراحی شد.
نرم افزار آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به همت جمعی از فعالان فرهنگی، ولایتمداران و دوستداران علما نرم افزار چند رسانه ای آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طراحی شد.


علما و اندیشمندان سرمایه های ارزشمند نظام هستند و باید جهت نشر افکار و اندیشه های آن ها اقدامات مناسبی صورت گیرد تا افراد جامعه و به ویژه نسل جوان با این اندیشه های والا آشنایی پیدا کنند.


انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه و روحانیت آغاز شد و جرقه های انقلاب را علما و بزرگان حوزوی زده و هیچ مانعی سد راه آزاد اندیشی و عدالت طلبی آن ها نشد.


علمای بزرگ اسلام با تحمل شکنجه های بسیار و تبعید باز هم از حمایت انقلاب و بصیرت افزایی مردم در راستای بیداری آن ها دست برنداشتند.


امروز نیز با وجود هجمه های فرهنگی دشمنان باز هم در دورترین مناطق روستایی به تبلیغ دین پرداخته تا بیگانگان افکار خود را به خوراک مردم ندهند.


نرم افزار چندرسانه ای آیت الله ممدوحی نیز با این هدف تولید شده و شامل گزیده ای از زندگی نامه، سوابق علمی و پژوهشی، تألیفات، گالری تصاویر و بخش های جانبی دیگری است که همزمان با دهه مبارک فجر در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.


لازم به ذکر است که این نرم افزار در قالب سیستم عامل اندروید طراحی شده و به آشنایی مردم با علمای فرهیخته و بزرگ کمک می کند./857/101/ب1

ارسال نظرات