۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۱۳۵۸۸
با محوریت آموزش بهداشت و ارتقای فرهنگ سلامت؛

چهارمین نشست شورای منطقه‌ای در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین نشست منطقه‌ای با محوریت آموزش بهداشت و ارتقای فرهنگ سلامت با حضور معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات در تبریز برگزار شد.
نشست شوراي منطقه اي

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، چهارمین نشست منطقه‌ای با محوریت آموزش بهداشت و ارتقای فرهنگ سلامت در تاریخ 3 بهمن ماه با حضور معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات در تبریز برگزار شد.

 


حجت الاسلام حسام افروز معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات در ابتدای این جلسه ضمن تشریح رویکرد جدید مرکز در بحث پیشگیری از وقوع بیماری از تمامی مدیران مراکز خدمات خواست در این مسیر گام‌های جدی برداشته و با تشکیل جلسات هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی، در جهت برگزاری دوره‌های آموزش بهداشت برای روحانیان و خانواده‌های آنها اقدام عملی صورت پذیرد.

 


دکتر یوسفی فرد مدیرکل بهداشت و سلامت نیز چگونگی و نحوه ارتباط‌گیری با دانشگاه علوم پزشکی و انجام هماهنگی‌های لازم در جهت بهتر اجرا شدن برنامه فوق‌الذکر را بیان کرد.

 


در ادامه جلسه حجت الاسلام حسام افروز به بیان مسائل بیمه‌ای به ویژه بیمه تکمیلی و لزوم کنترل قرارداد پرداخته و اظهار داشت: جلوگیری از بروز مشکلات برای طلاب و روحانیون و رسیدن به حق واقعی خود، از اهداف این معاونت است.

 


حجت الاسلام عدالت مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات نیز در خصوص بیمه‌های پایه، بیمه تکمیلی و همچنین مستمری بگیران مطالبی را بیان و از مسؤولان مراکز و معاونان در راستای مأموریت‌های محوله خواستار پیگیری امور در حوزه‌های مربوطه شد.

 


شایان ذکر است در این جلسه حجج اسلام میر احمدی مشاور امور استان‌ها، موسوی مدیر مرکز آذربایجان شرقی، راحلی مدیر مرکز آذربایجان غربی، صفری مدیر مرکز اردبیل، صبری نیا مدیر مرکز زنجان، توسلی نیا مدیر مرکز قزوین نیز حضور داشتند.

 


گفتنی است جلسه بعدی شورای منطقه‌ای این معاونت مورخ  17 بهمن ماه در همدان با حضور اعضای منطقه غرب برگزار می‌شود./854/102/ب1

ارسال نظرات