۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۵۶۲
معاون هماهنگ‌ کننده نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه پاسداران:

ایثار مدافعان حرم سبب اضمحلال تکفیری ها خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ‌ کننده نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه پاسداران در یادواره شهدای مدافع حرم و چهلمین روز شهادت شهید اکبر ملکشاهی، گفت: ایثار مدافعان حرم سبب اضمحلال و نابودی تکفیری ها خواهد شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شامگاه گذشته یادواره شهدای مدافع حرم و چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم اکبر ملکشاهی با حضور فرماندهان نظامی، مسؤولان و عموم مردم در مسجد النبی (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.


سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خصوصیات و ویژگی های شهدای مدافع حرم بیان داشت: رشادت و ایثار جوانان و مدافعان حرم لرزه بر تن تکفیری ها و دشمنان اسلامی در بلاد اسلامی انداخته است.


معاون هماهنگ‌ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: ایستادگی جوانان و پاسداران در برابر جنایات وحشتناک و شیطانی نیروهای تکفیری، نام اسلام را در تمامی جهان زنده نگاه داشته است.


وی خون شهدا را مایه ماندگاری اسلامی دانست و تصریح کرد: تکفیری ها نه تنها با شهادت مدافعان حرم دین اسلام را از صحنه روزگار حذف نخواهد کرد بلکه مشتاقان و علاقه مندان را به این دین آسمانی ترغیب کرده و زمینه اضمحلال خود را فراهم خواهند کرد.


معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشادت های شهدای مدافع حرم را مثال زدنی دانست و گفت: عشق و مودت به ائمه اطهار علیهم السلام در روح و جان این عزیزان شکل گرفته و تا جایی که خود را عاشقانه و عارفانه در راه اسلام و حفظ حرم مطهر انبیا و اولیای الهی فدا می کنند.


سردار سپهر با اشاره به اعمال ضد انسانی تکفیری ها عنوان داشت: هدف اصلی دشمنان، به مخاطره انداختن دین اسلام و برهم زدن آرامش و امنیت مسلمانان است تا بتوانند با نقشه های خود دین اسلام را از ریشه بخشکانند.


این مسؤول در ادامه اظهار داشت: اتحاد و همبستگی مسلمانان در مناطق اسلامی چهره دشمن را برافروخته و جایگاه آن ها را به مخاطره انداخته است از این رو با ترور و قتل و عام مسلمانان، علما و روحانیان بزرگ اسلام درصدد توقف ترویج دین اسلام می باشند.


وی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات بیان داشت: دوران انتخابات بیشترین هجمه ها و فتنه ها از سوی دشمنان بر انقلاب اسلامی اعمال می شود لذا همدلی، بصیرت، انسجام میان مردم انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری در انتخابات، یأس و ناامیدی را به دشمنان داخلی و خارجی تقدیم خواهد کرد./857/203/ب1

ارسال نظرات