۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۳۴۵۷
مولوی نذیر احمد سلامی:

همه مسلمان جهان برای مقابله با گروهک های تکفیری به پا خیزند

خبرگزاری رسا ـ نماینده اهل سنت مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که همه مسلمان جهان باید برای مقابله با این گروهک ها به پا خیزند، گفت: برگزاری این کنگره سبب تقویت جبهه مقاومت علیه این گروهک ها می شود.
مولوي نذير احمد سلامي

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه برگزاری دومین کنگره جریان های تکفیری و افراطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: این اجماع علما تأثیر بسیار مثبتی در فضای بین الملل دارد.

 

وی با اعلام حمایت از ابتکار حضرت آیت الله مکارم شیرازی در برگزاری این کنگره گفت: برگزاری این کنگره باید استمرار داشته باشد و مقطعی نباشد تا بتوان راهکارهای برون رفت از این بحران را پیدا کرد.

 

مولوی نذیر احمد سلامی در ادامه ابراز داشت: این کنگره به آگاهی بخشی نسل جوان در مواجهه با خطر این جریان های تندرو کمک شایسته ای می کند.

 

نماینده اهل سنت مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که همه مسلمان جهان باید برای مقابله با این گروهک ها به پا خیزند، تصریح کرد: برگزاری این کنگره سبب تقویت جبهه مقاومت علیه این گروهک ها می شود.

 

وی با بیان این که نتیجه این کنگره باید در تضعیف این جریان ها تأثیرگزار باشد، خاطر نشان کرد: وقتی آنها احساس کنند که همه مسلمانان علیه آنها اتفاق نظر دارند طبیعتا سبب تضعیف آنها می شود و موجی منفی در بین آنها ایجاد می شود./922/پ202/ج1

ارسال نظرات