۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۱۳۳۲۶
مدیر فرهنگسرای زیارت خبر داد؛

فراخوان میراث انقلاب 57/ برگزاری برنامه هایی با موضوعات بین المللی در ایام دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگسرای زیارت از فراخوان میراث 57 خبر داد و گفت: این فراخوان با رویکرد جهانی کردن، هویت انقلابی انجام می شود.
انقلاب اسلامي

علی کمیلی، مدیر فرهنگسرای زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از فراخوان میراث 57 خبر داد و گفت: این فراخوان با این رویکرد انجام می شود که بخشی از هویت انقلابی را جهانی کنیم.

 

وی در خصوص این فراخوان، اظهار کرد: جوانان مشهدی که به دو زبان آشنایی دارند، خاطرات و نقل و قول های شنیده از وقایع انقلاب را ترجمه و به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

 

کمیلی در خصوص نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ابراز کرد: علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان و کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتیwww.ummahhome.ir مراجعه کنند.


مدیر فرهنگسرای زیارت خاطرنشان کرد: از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 50 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب می شود و جوایزی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی زوایای مختلف دارد، تصریح کرد: مجموعه فعالیت هایی در فرهنگسراهای مشهد انجام می شود، فرهنگسرای زیارت به ابعاد و تأثیرات جهانی انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر می پردازد.


کمیلی خاطرنشان کرد: از 10 تا 22 بهمن برنامه هایی با موضوعات بین المللی در این فرهنگسرا پیش بینی می شود که از جمله این موضوعات و مهمان های این برنامه ها بحث شهدای مدافع حرم، شیخ نمر و حزب الله لبنان است./1310/303/ب1

ارسال نظرات