۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۳۱۶۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

انقلاب اسلامی موجب عزت و سربلندی ملت های آزادی‌خواه جهان شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران انقلاب اسلامی را موجب عزت و سربلندی ملت بیان کرد و گفت: دهه فجر ایام یادآوری این نعمت بزرگ الهی است، زیرا انقلاب اسلامی نه تنها سرنوشت مردم این کشور بلکه منشأ تحولات و تغییرات جهانی شد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در نشست هماهنگی جشن های دهه فجر در ساری، گفت: دهه فجر گرامیداشت بزرگترین معجزه الهی در این روزگار است و به همین دلیل باید این ایام باشکوه هر چه بیشتر در کشور اسلامی برگزار شود.

 

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را منشأ بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد و گفت: یکی از صحنه‌ها و نقاط عطف در تاریخ این ملت شکل‌گیری این معجزه بزرگ قرن است که دوباره پیوند دین با حکومت و نقش دین را در زندگی اجتماع به اثبات رساند.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود: انقلاب اسلامی توانست تحولی عظیم در بدنه این کشور و جای جای این نظام و ملت به وجود آورد و امروز به عنوان الگویی برای مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران انقلاب اسلامی را موجب عزت و سربلندی ملت بیان و خاطرنشان کرد: دهه فجر ایام یادآوری این نعمت بزرگ الهی است زیرا انقلاب اسلامی نه تنها سرنوشت مردم این کشور بلکه منشأ تحولات و تغییرات جهانی شد.

 

مدیر کل اوقاف مازندران ادامه داد: در میان خیل نعمتی که به ملت ما از جانب خدای متعال ارزانی شده است، کمتر نعمتی است که به پای نعمت فجر انقلاب اسلامی می رسد برای اینکه این فجر، فجر سعادت این ملت بود.

 

وی افزود: دهه فجر جلوه‌ای از تفکر پیامبر الهی و امت اسلامی است و در این ایام مردم ایران با میثاق مجدد با ولایت و رهبری اعلام می‌کنند که هیچ گاه از راه پیامبر و خط امام راحل و شهدا دست بر نخواهند داشت.

 

حجت الاسلام علیزاده انقلاب اسلامی را صدای مظلومان تاریخ عنوان و خاطرنشان کرد: دهه فجر صدای فطرت امت مظلوم است که پایه های کاخ های استکباری را لرزاند و به با بیداری مستضعفان به آنان انگیزه ایستادگی در برابر ظلم ظالمان را داد.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی نمود بیرونی و تجلی آوای فطرت بشر است، ادامه داد: انقلاب اسلامی روزنه امید را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بشریت ایجاد کرد و به همین دلیل جهان استکباری از این انقلاب همواره واهمه دارد.

 

حجت الاسلام علیزاده به سه رکن اصلی پیروزی این انقلاب اشاره و با بیان این که مکتب، رهبری و مردم سه رکن مهم این انقلاب بود و مردم سالاری دینی را به عنوان یک الگوی برجسته در جهان معاصر معرفی کرد، افزود: دشمنان انقلاب با شناخت این سه پایه مهم این نظام الهی همواره در صدد  تضعیف این ارکان مهم برای سرنگونی این انقلاب بر آمدند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروزه دشمنان با تهاجم همه جانبه پیچیده ترین توطئه ها را در عمر سی و ساله انقلاب به راه انداختند، گفت: دشمنان می دانند که اسلام ناب منشا این حرکت بزرگ تاریخ است و به همین دلیب سعی می کنند تا فرزندان این مرز و بوم را از آرمانهایشان جدا کنند.

 

وی ادامه داد: آنها می خواهند با تضعیف و دوری مردم از ولایت فقیه و رهبری، انقلاب را دچار آسیب کنند در حالی که مردم با بصیرت ایران با شناخت این توطئه ها همواره بیعت خود را با رهبری و ولایت تجدید و ثابت کردند که هرگز دست از ولایت مطلقه فقیه برنخواهد داشت.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که 22 بهمن سالروز حکومت حزب الله برجهان و پیروزی حق بر باطل است اذعان کرد: مردم که به وجود آورنده این انقلاب بودند با همه وجود از این انقلاب محافظت می کنند و نمی گذارند آسیبی بر ارکان این نظام وارد شود.

 

وی با تاکید بر برنامه ریزی در جهت برپایی جشن های باشکوه انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه مسؤولان باید بهتر از سال های قبل این دهه را جشن بگیرند زیرا 22بهمن نمایش قدرت ایران و حفظ وحراست از نظام است./950/202/ب2

ارسال نظرات