۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۳۱۵۶
آیت الله طبرسی:

دشمن به دنبال ایجاد تردید در انتخابات با هدف کاهش مشارکت مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری ایجاد تردید در بین مردم و بد بینی نسبت به نظام اسلامی با هدف کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را توطئه جدید دشمن برای مخدوش کردن فضای جامعه دانست و گفت: در شرایط فعلی مهم‌ترین عامل خنثی‌کردن همه توطئه‌های دشمنان وحدت و همدلی مردم و مسؤولان نظام است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع دهیاران استان با اشاره به این که حضور و فعالیت دهیاران در مناطق روستای و دور افتاده بسیار ارزشمند و اثرگذار است، گفت: به حتم وجود این مراکز زمینه ساز رونق و توسعه مناطق روستایی خواهد شد.

 

وی با بیان این که اگر مناطق روستایی ما از توسعه لازم برخوردار باشد به حتم میزان مهاجرت به شهر بسیار کاهش خواهد یافت، افزود: با توجه به این که 45 درصد جمعیت استان در روستاها حضور دارند به حتم رسالت این بخش بسیار اثرگذار است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب روستاهای ما از حداقل امکانات رفاهی نیز بی بهره بودند، خاطر نشان کرد: اما به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد رونق و توسعه نسبی روستاها هستیم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت توسعه روستاها و ارائه خدمات به روستائیان بهره گرفت، بیان داشت: دهیاران باید خدمات انقلاب اسلامی در این ایام بیشتر برای روستائیان تبیین کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که باید از همه ظرفیت ها در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره گیریم، گفت: مشارکت گسترده مردم زمینه ساز شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به نوعی هشدار جدی به دشمنان درباره علاقه‌مندی مردم به نظام اسلامی است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که صفوف فشرده مردم در صندوق‌های رای، زلزله ای شکننده بر پیکره استکبار بوده و دشمنان را به وحشت انداخته است، افزود: استکبار با اعمال تحریم‌ها و جنگ سرد و گرم علیه مردم نتوانست جلوی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و راهپیمایی‌ها را بگیرد.

 

وی با اشاره به این که مردمسالاری دینی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تقویت می‌شود، گفت: امیدآفرینی و خدمت مضاعف مسئولان به مردم از مظاهر این حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است.

 

امام جمعه ساری ایجاد تردید در بین مردم و بد بینی نسبت به نظام اسلامی با هدف کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را توطئه جدید دشمن برای مخدوش کردن فضای جامعه دانست و افزود: در شرایط فعلی مهم‌ترین عامل خنثی‌کردن همه توطئه‌های دشمنان وحدت و همدلی مردم و مسؤولان نظام است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیش از سه دهه دشمنی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: نظام ولایت از دوران صدر اسلام تاکنون همواره دشمن داشته و خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان با طرح برخی موضوعات به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه هستند، بیان داشت: خدشه‌دار کردن اعتماد مردم به نظام اسلامی یکی از نقشه های دشمنان است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه از نظام ولایی هراسان است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقرار یک نظام برپایه ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات آینده از برنامه‌های مهم فتنه‌گران داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: با گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری همه این توطئه‌های شوم خنثی خواهد شد.

 

وی با تأکید براین که دشمنان نظام اسلامی باید بدانند این بار دیگر اجازه کوچک‌ترین تحرک به آنها داده نخواهد شد، افزود: دستگاه های متولی امر باید با هرگونه تحرک و شیطنتی از سوی فتنه گران داخلی و خارجی به شدت برخورد کند./950/202/ب2

ارسال نظرات