۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۰۹۳
امام جمعه جیرفت:

مسؤولان به اقتصاد مقاومتی اهمیت بیشتری بدهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جیرفت گفت: مسؤولان ما تاکنون فقط حرف از اقتصاد مقاومتی زدند وهیچ عملی را در اجرای اقتصاد مقاومتی شاهد نبودیم و با برداشتن تحریم ها باید بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم، و ان شاالله برداشتن تحریم ها نتایج بسیار خوبی را برای کشور ما داشته باشد.
امام جمعه جيرفت

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: برجام با تلاش مسؤولان ایران، مقاومت ملت و راهنمایی های مقام معظم رهبری به این جا منجر شد و توانستند مسؤولان ما فشارهای که دشمن به نظام، ارزش ها، انقلاب و مردم آورده بود، مقداری از این فشارها را کمتر کند.


وی بیان کرد: برنامه برجام قطعا برکسی پوشیده نیست، هم مقاومت مقام معظم رهبری وهم مقاومت ملت شریف ایران و تلاش های را که مسؤولان داشتند؛ قابل تحسین است و مقام معظم رهبری فرمودند « شاید ما به نکات بهتری می توانستیم برسیم، اما به همین جا که رسیدیم غافل از این که دشمن، دشمن حیله گری است دشمنی که هر لحظه می خواهد خیانت کند، باشیم» و مسؤولان که می خواهند برجام به نتیجه خوبی برسد باید مواظب این دشمن باشند و غفلت از این دشمن نداشته باشند.


امام جمعه جیرفت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مسأله برجام افزود: « برجام چیزی نیست با برداشتن تحریم ها تمام مشکلات ایران حل شود» و نباید به این نکته تبلیغ کنیم تحریم ها که برداشته شد دیگر مشکلات برداشته می شود.


حجت الاسلام کرمی پور ادامه داد: برجام آمد و به نتیجه رسید و مقداری از تحریم ها که برداشته شد باید مواظب دشمن باشیم، اما برجام و برداشتن تحریم ها مشکلات ما را حل نمی کند بلکه درصدی از مشکلات را برطرف می کند، باید با مدیریت مسؤولان و کار و تلاش این مشکلات برداشته شود.


وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این راستا اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که می تواند بسیار موثر باشد و اگر در آینده هم مورد توطئه ها و تحریم های دشمن قرار گرفتیم بتوانیم روی پای خود بایستیم و اگر بگویم با برداشتن برجام مرزها همه به روی ما باز است ومشکلات همه حل می شود سخت در اشتباه هستیم؛ بلکه این اول مشکلات است.


امام جمعه جیرفت یادآور شد: مسؤولان ما تاکنون فقط حرف از اقتصاد مقاومتی زدند و هیچ عملی را در اجرای اقتصاد مقاومتی شاهد نبودیم و با برداشتن تحریم ها باید بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم، و ان شاءالله برداشتن تحریم ها نتایج بسیار خوبی را برای کشور ما داشته باشد.


حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به این که مردم همواره پیشتیبان این نظام بوده اند، ابراز کرد: آمریکا همواره به دنبال سوء استفاده و در مذاکرات به دنبال این است که ایران دست از ارزش های خود بردارد اما مردم دست از ارزش های خود بر نمی دارند و به خاطر همین ارزش ها انقلاب کردند.


وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند« طرف مقابل تعهدات خود را کامل انجام دهد و حل مشکلات در گرو اقتصاد مقاومتی است» و بنابراین تا کنون فقط شعار بوده است و امیدواریم مسؤولان در این زمینه از شعار به عمل تغییر کنند.

 

امام جمعه جیرفت در ادامه به سخنان معظم له تأکید کرد و گفت: ایشان فرمودند« آنچه در این معامله بدست آمده برای آن هزینه های سنگینی پرداخت کردیم و بنابراین نباید عده ای تحلیل مغرضانه کنند و بگویند این لطف آمریکا بوده است».


حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند « در این دست آوردی که بوجود آمد ما در مقابل غرب کوتاه نیامدیم و این به برکت مقاومت ملت بزرگ ایران بود» و دولت آمریکا و غربی ها عهد شکن هستند و هیچ اعتمادی به آنها نداریم، بنابراین باید مراقب رفتار آن ها باشید.


امام جمعه جیرفت در پایان اضافه کرد: مسؤولان تلاش کنند با احیای اقتدار مقاومتی مشکلات مردم را برطرف کنند و به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند./9709/302/ب3

 

ارسال نظرات