۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۱۳۰۵۱
طی اعلامیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی تیپ امام صادق از ایستادگی شورای نگهبان در برابر جنگ‌های روانی

خبرگزاری رسا ـ تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) سپاه پاسداران در اعلامیه‌ای از ایستادگی شورای نگهبان در برابر جنگ‌های روانی و رسانه‌ای قدردانی کرد و خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه شد.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی اعلامیه‌ای از ایستادگی فقهای وظیفه شناس شورای نگهبان در برابر جنگ‌های روانی و رسانه‌ای به راه افتاده توسط عوامل دشمن قدردانی کرد و از مردم بصیر ایران اسلامی خواست تا با حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند و انتخاب اصلح، دسیسه‌های دشمن را خنثی و اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشانند.

 

متن این اعلامیه به شرح زیر است؛

درود بیکران بر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که با ارشادات به موقع هنگام تدوین قانون اساسی وسپردن مسؤولیت نظارت قانون اساسی وانتخابات به فقهای شورای نگهبان سنگ بنای محکمی نهادند که در طول سال‌های پس از انقلاب مانند دژی نفوذ ناپذیر تمام طرح‌های دشمن جهت ورود به ارکان تصمیم ساز نظام وانحراف ازاصول را ناکام گذاشته‌اند.

 

سپاس بی انتهاء به قافله سالار انقلاب اسلامی در عصر حاضر حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که مانند سلف صالحش بسان کوه در میدان ایستاده و با حمایت‌های قاطع خود از اصول قانون اساسی و شورای محترم نگهبان نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و خود فروختگان در تغیر مسیر نظام جمهوری اسلامی را برباد داده‌اند.

 

درود و دست مریزاد فراوان به فقهاء وظیفه شناس شورای نگهبان که در مقابل جنگ‌های روانی و رسانه‌ای به راه افتاده توسط عوامل دشمن همچون کوه ایستادند وامیدهای دشمن جهت رخنه به ارکان نظام و انحراف انقلاب از مسیر مستقیم را به یأس مبدل کردند.

 

تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان وهمکاران آن‌ها درهیأت‌های نظارت که با زحمات طاقت فرسا در این مدت کم به وضعیت نامزدها رسیدگی کرده وهمچون گذشته با جلوگیری از ورود عناصر مزدور وخود فروخته به ارکان نظام، دین خود را نسبت به امام وشهداء ومردم ادا کردند؛

 

از مردم فهیم و بصیرایران اسلامی می‌خواهد در روز 7 اسفند در صف‌های به هم فشرده، پر شور و پرنشاط در کنار صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب اصلح، ضمن خنثی نمودن آخرین دسیسه دشمنان، اوج اقتدار و عظمت مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند. 

 

روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(علیه السلام)

/997/د102/ج

ارسال نظرات