۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۲۵۴۷
مسؤول شورای هیئات مذهبی کشور:

هیأت های مذهبی مورد تقویت و توسعه همه جانبه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هیئات مذهبی کشور در جمع مداحان و مسؤولان هیئات مذهبی نهاوند گفت: تقویت و توسعه همه جانبه هیئات مذهبی ضرورت است و باید مورد توجه متولیان فرهنگی قرار گیرد.
دريکوند

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام روح الدین دریکوند در گردهمایی شورای هیأت های مذهبی شهرستان نهاوند با اشاره به بروز خرافات در برخی هیئت های مذهبی گفت: دشمنان امروزه با ایجاد بدعت ها و تحریفات در صدد ضربه زدن به عزاداری ها هستند که لازمه مقابله با این تحریفات داشتن بصیرت در هیئت های مذهبی است که باید بر تقویت این مهم کوشید.

 

وی با اشاره به اینکه ما هم اکنون در برابر تهاجم فرهنگی و ابزار جدید تبلیغی دشمن قرار داریم افزود: چیزی که امروز در هیئت ها مورد نیاز است ایجاد شناخت و آگاهی برای بهبود اثر بخشی رفتار هیئت ها است.

 

رییس هیأت های مذهبی کشور با بیان اینکه هیأت های مذهبی پرچمداران و سرمایه های ملی کشور محسوب می شوند بر تقویت و توسعه همه جانبه هیئت های مذهبی تأکید کرد و اظهار داشت: هیئت های مذهبی باید در اجرای برنامه ها با سلوک و رفتار خویش،نمادی از اهل بیت را به نمایش بگذارند.

 

حجت‌الاسلام روح الدین دریکوند در ادامه داشتن اخلاص را از جمله شاخصه های اصلی هیأت‌های مذهبی برشمرد و خاطرنشان کرد: هیأتی موفق است که با قرآن آغاز شود با معارف و احکام ادامه و با روضه اباعبدالله(ع) پایان یابد./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات