۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۱۲۳۹۱
امام جمعه جاسک:

ملت اجازه تضعیف شورای نگهبان را نمی‌دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جاسک گفت: امروز ملت ولایتمدار ایران اسلامی اجازه نمی دهند تا شورای نگهبان که چشم امین نظام است مورد تهاجم قرار گیرد.
شوراي نگهبان

حجت الاسلام جواد غلامی امام جمعه جاسک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران ناظر انتخابات، اظهار داشت: برخی در کشور در تلاشند تا شورای نگهبان را که چشم امین کشور است، تضعیف کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه کسانی که شورای نگهبان را تضعیف کنند خائن به ملت هستند، افزود: اگر شورای نگهبان در مواردی هم اشتباه کند کسی حق تضعیف آن را ندارد.

 

امام جمعه جاسک گفت: در این انتخابات هم چنانکه بیشترین رد صلاحیت بوده بیشترین احراز صلاحیت هم صورت گرفته است.

 

وی با تاکید بر اصلاح قوانین انتخابات به ویژه مرحله ثبت نام، تصریح کرد: ثبت نام از کسی که سابقه محکومیت دارد کار اشتباهی است چون رد صلاحیت او نیز تبعاتی در پی دارد.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: امروز ملت ولایتمدار ایران اسلامی اجازه نمی دهند تا شورای نگهبان که چشم امین نظام است مورد تهاجم قرار گیرد.

 

امام جمعه جاسک در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انجام برجام اذعان داشت: آمریکایی ها در خصوص لغو تحریم‌ها، هیچ لطفی به ملت ایران نکردند، زیرا این موفقیت، دسترنج تلاش مسؤولان نظام در این راستاست.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در فروردین ماه 92 در مشهد گفت: به فرموده معظم له، اگر مساله هسته ای نباشد آنها به مسائل موشکی و حقوق بشر ورود پیدا می‌کنند و انرژی هسته‌ای فقط یک بهانه است.

 

حجت الاسلام غلامی تاکید ‌کرد: مشکلات اقتصادی کشور با رفع تحریم‌ها حل نمی شود، بلکه اجرای اقتصاد مقاومتی تنها و مهم‌ترین راه حل از برون رفت از این مشکل است.

 

وی گفت: درخواست مردم از مسؤولان سه قوه این است اگر ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد را اجرا می کردند امروز این مفاسد اقتصادی در کشور پیش نمی‌آمد./851/302/ب1

ارسال نظرات