۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۱۲۲۰۱

تجلیل از خادمان نماز ادارات مختلف قم

خبرگزاری رسا ـ فعالان فریضه اقامه نماز سال 1393 در گردهمایی فصلی دبیران اقامه نماز تجلیل شدند.
ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری رسا، در گردهمایی فصلی دبیران اقامه نماز استان قم که به همّت اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شده بود محمد خامه یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم بر لزوم استفاده از تجربیات دبیران در جلسات فصلی تأکید کرد و عملیاتی شدن این مصوبات را خواستار شد.


خامه یار ضرورت پرداختن بیشتر به فریضه نماز جماعت و حضور مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و از اهتمام ویژه‌ دستگاه ها در برگزاری اجلاس نماز، ترویج و گسترش فریضه اقامه نماز تقدیر کرد.


وی نقش ادارات از جمله صدا و سیما، شهرداری، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی را در برگزاری اجلاس بسیار مؤثر و پررنگ دانست و از مدیران و دبیران آن تشکر و قدردانی کرد.


مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: باید با ارائه طرح های جدید آمادگی پاسخگویی به شبهات نماز، شیوه دعوت به نماز زمینه حضور حداکثری را برای اقامه نماز فراهم کنیم.


خامه یار گفت: مقام معظم رهبری در پیام های خود به اجلاس سراسری نماز مسیر و راهنمای ما است و بهتر است در این مسیر هرچه بیشتر گام برداریم تا منویات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم.


حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مشاور استاندار با اشاره به حفظ شأن و جایگاه نماز در استان افزود: برای باز بودن مغازه های اطراف حرم مطهر در هنگام اذان و نماز باید تدابیری اندیشید زیرا این حرکت زیبندة شهر مقدس قم نیست و تمام دستگاه‌ها باید در این امر مشارکت داشته باشند.


وی اظهار داشت: با برگزاری اجلاس نماز در استان قم  که با شکوه هرچه تمام برگزار شد بحمدالله ستاد اقامه نماز جایگاه خود را در استان پیدا کرده و این نیز یکی دیگر از برکات اجلاس نماز است.


در این نشست دبیران اقامه نماز ادارات به طرح دیدگاه های خود پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن نماز در ادارات پرداختند.


در پایان این مراسم مدیران و دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر شدند./843/د102/ی


منبع: روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قم

ارسال نظرات