۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۳۱۲۱۷۷
امام جمعه خرم آباد:

نتیجه برجام در برابر هزینه‌ها و خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده، ناچیز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اجرایی شدن برجام، گفت: امروز نتیجه برجام در برابر هزینه ها و خسارت های مادی و معنوی وارد شده بسیار ناچیز است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اجرایی شدن برجام، گفت: با توجه به طی کردن روند طولانی برجام اجرایی شدن آن موجب خرسندی شد.


وی با اشاره به پاسخ رهبری به نامه رییس جمهور کشور، افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب همچون همیشه پرمغز و راه گشا بود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که زحمات و ایستادگی دولت و وزیر امور خارجه در برابر شش قدرت جهانی جای تقدیر و تشکر دارد، عنوان داشت: همه تحلیل گران دولت و وزیر امور خارجه خود را مدیون رهبر فرزانه انقلاب می دانند.


وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی، بصیرت، هوشیاری و تیزبینی مذاکرات را رصد می کردند و به موقع موارد لازم و ضروری را گوشزد می کردند، تصریح کرد: اگر امروز برجام به نتیجه رسید، مدیون هدایت ها و رهنمودهای رهبری هستیم.


امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به صبر و استقامت ملت ایران در طول 37 سال و وجود فشار تحریم ها، یادآور شد: صبر، همراهی و حمایت مردم که بزرگ ترین نعمت الهی است در به نتیجه رسیدن برجام اثرگذار بود.


وی برجام را نتیجه مقاومت و پشتیبانی ملت ایران بیان و خاطرنشان کرد: امروز نتیجه برجام در برابر هزینه ها و خسارت های مادی و معنوی وارد شده بسیار ناچیز است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: چهار شهید دانشمند هسته ای و هزینه های مادی فراوانی برای پیشرفت هسته ای ما صورت گرفت.


صبر، صداقت و سلامت مردم ایران در طول مذاکرات به دنیا ثابت شد 
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که در طول مذاکرات صبر، صداقت و سلامت ملت ایران و مسؤولان برای طرف های مقابل و دنیا ثابت شد، گفت: مسؤولان ایران هیچ گونه دروغی به کار نبردند و در مقابل آمریکا در طول این مدت ها نیرنگ به خرج داد.


وی در ادامه با تأکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی، افزود: برطرف شدن مشکلات اقتصادی در گرو تلاش بی وقفه در بخش های گوناگون است.


دنبال کردن سیاست اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی دنبال کردن سیاست اقتصاد مقاومتی را راه حل مشکلات اقتصادی بیان کرد و اظهار داشت: با اتکا بر خدای متعال، تلاش، کوشش و اعتماد به نفس این مشکلات اقتصادی برطرف می شود.


وی در ادامه اصل انتخابات را امری بسیار مهم بیان کرد و گفت: برگزاری انتخابات پرشور نشانه عظمت نظام است.


حضور حداکثری مردم در انتخابات خار چشم دشمنان نظام است
امام جمعه خرم آباد با بیان این که نظام مبتنی بر رأی مردم است، عنوان کرد: حضور مدرم در صحنه انتخابات خار چشم دشمن می شود.


وی با بیان این که برگزاری دو انتخابات مهم به صورت همزمان کار سختی است، افزود: با احترام به قانون و در سایه وحدت و همدلی با برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم بار دیگر اقتدار کشور را به دنیا ثابت خواهیم کرد.


بهمن، ماه به ثمر نشستن مجاهدت های ملت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه ماه بهمن را ماه پیروزی انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: بهمن، ماه به ثمر نشستن مجاهدت های ملت ایران است.


وی با اشاره به این که روزهای ماه بهمن در ذهن ملت ایران ماندگار است، اظهار داشت: روزشمار این ماه برای مردم ایران ارزشمند است./9459/201/ب1

ارسال نظرات