۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۳۱۲۱۲۱
فعال اصولگرا مطرح کرد؛

ضرورت ارائه لیست انتخاباتی از سوی شورای ائتلاف

خبرگزاری رسا ـ فعال اصولگرا بر ضرورت ارائه لیست انتخاباتی از سوی شورای ائتلاف تذکید کرد و گفت: هر تصمیمی که جانب شورای ائتلاف اصولگرایان گرفته شود ولو اینکه مطابق نظر ما نباشد می‌پذیریم چرا که ما به دنبال مصلحت بزرگ‌تر یعنی حفظ نظام و خوشحال کردن رهبر معظم انقلاب هستیم.
زريبافان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود زریبافان، فعال اصولگرا عصر امروز در همایش گردهمایی یاران ولایت که درمسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: گروهی از اصولگرایان تحت عنوان آبادگران از دورن اصولگرایان جوشیده و که در انتخابات شورای شهر دور دوم تهران با کسب آرای متدینین توانست خود را نشان دهد.

 

وی افزود: این گروه در انتخابات سال 84 نیز فعالیت و خدمات خالصانه‌ای ارائه داد و انتخابات مجلس هفتم نقش مهمی در معرفی اصولگریان به مردم داشت که در نهایت منجر به پیروزی آنها شد.

 

این فعال اصولگرا عنوان کرد: طی دو سال گذشته به همت حجت‌الاسلام سید رضا تقوی شورای همگرایی اصولگرایان شکل گرفت تا فضای جدیدی بین اصولگرایان شکل گیرد و شاهد تشکیل مجلس ششم دیگری نباشیم.

 

عضو ارشد شورای مرکزی جبهه یکتا با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: سال 92 طی انتخابات ریاست جمهوری اختلاف نظر اصولگرایان سبب شکست آنها شد، امید که این رویداد زمان انتخابات مجلس دهم رخ ندهد.

 

زریبافان با اشاره به نظر قطعی اصولگرایان مبنی بر ائتلاف، گفت: ما خود را وابسته و زیرنظر شورای همگرایی اصولگرایان می‌دانیم و حمایت از تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان را وظیفه خود محسوب می‌کنیم.

 

این فعال اصولگرا ابراز کرد: هر تصمیمی که جانب شورای ائتلاف اصولگرایان گرفته شود ولو اینکه مطابق نظر ما نباشد، می‌پذیریم چرا که ما به دنبال مصلحت بزرگ‌تر یعنی حفظ نظام و خوشحال کردن رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت ارائه لیست انتخاباتی از سوی شورای ائتلاف، خاطرنشان کرد: لزوم توجه به لیست واحد شورای ائتلاف اصولگرایان برای حامیان این جریان سیاسی ضرورت دارد بنابراین ما از همه کاندیداهای اصولگرا می‌خواهیم که نسبت به تصمیمات شورای ائتلاف تمکین کنند تا شاهد پیروزی آنها در انتخابات آتی باشیم./807/202/ب2

ارسال نظرات