۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۱۱۸۵۷
امام جمعه آوج:

حضور حداکثری در انتخابات سبب امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آوج با تأکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات سبب امیدوارتر شدن دوستان و خوشحالی آنها در کشورهای مختلف می‌شود، گفت: این حضور نشان‌دهنده این است که مردم پای نظام خود هستند و از خادمان و دلسوزان نظام حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
سيد ضياءالدين هاشمي

حجت الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی، امام جمعه آوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان اینکه نظام حاکم بر کشور ما برگرفته شده از مردم سالاری دینی است، گفت: همان‌گونه که از اسم جمهوری اسلامی پیداست نظام حاکم بر کشور ما مردم سالاری دینی و اسلامی برگرفته شده از بطن مردم است.

 

وی ادامه داد: لازمه مردم سالاری این است که مردم پشتیبان نظام و حاکمیت بوده و در صحنه های مختلف حضور داشته باشند. امری که در همه دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم.

 

امام جمعه آوج با اشاره به برگزاری انتخابات مختلف در کشور، تصریح کرد: انتخابات و مراجعه به آرای مردمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گاه تعطیل نشد که این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه این کشور و انقلاب برای عموم مردم است، خاطرنشان کرد: نمی توان کشور و نظام اسلامی را به گروه خاص و سلیقه سیاسی خاصی محدود کرد از این رو باید گفت این کشور برای همه ایرانیان است حتی کسانی که نظام را قبول ندارند.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه هر چه آرای مردمی بالا و میزان مشارکت افراد در صحنه های مختلف بیشتر باشد شاهد امنیت و ترقی کشور خواهیم بود عنوان کرد: رشد و پیشرفت کشور با حضور آحاد مردم در صحنه های مختلف سرعت بیشتری خواهد گرفت و هر چه آرای مردمی در انتخابات مختلف بالاتر رود همه در اقصی نقاط جهان خواهند دانست که مردم پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

 

وی افزود: این مشارکت سبب خواهد شد تا مستکبران عالم بدانند مردم حمایت خود را از مسؤولان و نظام دریغ نمی کنند از این رو دندان طمع را از کشور خواهند کشید و تهدید خود را بی اثر خواهند دید.

 

امام جمعه آوج ادامه داد: وقی همه ببینند که مردم قوی تر و بیشتر از گذشته در صحنه حضور دارند بی شک این حضور هم به نفع کشور و نظام خواهد بود و همه به نفع عموم مردم.

 

حجت السلام هاشمی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات سبب امیدوارتر شدن دوستان و خوشحالی آنها در کشورهای مختلف خواهد شد افزود: این حضور نشان دهنده این است که مردم پای نظام خود هستند و از خادمین و دلسوزان نظام حمایت و پشتیبانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات مختلف و سختی های بسیاری که در کشور وجود دارد و گاه مردم را در مضیغه قرار می دهد گفت: مسؤولان باید قدردان مردمی باشند که با وجود سختی های موجود در کشور با شور و هیجان و حس تعهد در انتخابات شرکت می کنند لذا باید بیشتر از همیشه در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

 

این مسؤول با بیان اینکه ایران در حال حاضر قبله گاه استکبار ستیزی در جهان است گفت: دوستان ایران امیدشان به ایران است از این رو هر چه قوی تر و پرشور تر در صحنه حاضر شویم آنها امیدشان بیشتر خواهد شد.

 

امام جمعه آوج به واکنش دشمنان انقلاب اسلامی در خصوص حضور حداکثری در انتخابات اشاره و عنوان کرد: این حضور حداکثری سبب ناامیدی دشمنان از ایران اسلامی خواهد شد و توطئه ها و نقشه های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی در پایان تأکید کرد: دشمن همواره تلاش داشت تا مردم را از نظام و رهبری جدا و آنها را نسبت به آینده کشور دلسرد کند. اما مردم همواره با حضور پرشور خود نشان دادند که توطئه های آنها به بن بست خواهد رسید و راه به جایی نخواهد داشت./955/302/ب2

ارسال نظرات