۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۱۶۵۳
کارشناس مسائل سیاسی:

توافق هسته ای شرایط تحمیلی غرب را باطل کرد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به توافق هسته ای و شرایط تحمیلی غرب در آغاز مذاکرات هسته ای، گفت: توافق هسته ای همه شرایط تحمیلی غرب را باطل کرد.
توافق هسته اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین عفروای، کارشناس مسائل سیاسی، با حضور در برنامه «قضایا و آراء» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، با اشاره به آیه « جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا»گفت: تقدیر و تشکر از ملت مجاهد و صبور در برابر محاصره اقتصادی دشمنان که 12 سال طول کشید شایسته است.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به صبر و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم ها گفت:  امروز با برداشته شدن تحریم ها و پایان یافتن محاصره اقتصادی سنگین بر ملت ایران شاهد ثمره دادن این ایستادگی هستیم.

 

حسین عفراوی توافق هسته ای را پیروزی بزرگ دیپلماسی و هوشیاری مسؤولان جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: در آغاز غرب شروط و مواردی بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد.

 

وی با بیان این که شرایط تحمیلی غرب همچون عدم پرداختن به فناوری هسته ای، عدم غنی سازی اورانیوم در سطح بالا، ارائه فهرست دانشمندان هسته ای، بازرسی از تأسیسات نظامی است، افزود: آنها عدم همکاری نظام اسلامی برای کمک به مقاومت در رویارویی با تروریست و رژیم اشغاگر قدس را خواستار شدند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با این که همه شرایط وضع شده از سوی غرب به واسطه توافق هسته ای باطل شد، گفت: در توافق هسته ای از مرحله سخت تحریم ها و محاصره اقتصادی عبور کرده به پیروزی بزرگ در این مسیر با توکل بر خدا دست یافتیم.

 

گفتنی است، برنامه «قضایا و آراء» هرشب از شبکه جهانی الاهواز با حضور مهمانان و کارشناسان سیاسی از داخل و خارج کشور برگزار و به بررسی مسائل روز جهان سیاست می پردازد./9456/203/ب3

 

ارسال نظرات