۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۱۱۴۷۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

انتخابات نماد اقتدار و تجلی مردم سالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: انتخابات نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی و مردم سالاری دینی است که باید آگاهانه حضور یافته و با مشارکت حداکثری اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.
استاد حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام حسینعلی فعالی استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اهمیت موضوع باید شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه از سوی همه افراد اندیشیده شود.

 

وی با بیان این که باید همه گروه های مختلف زمینه حضور در انتخابات را داشته باشند، ادامه داد: باید انتخابات هرچه پرشورتر برگزار شود و حضور گروه های مختلف دراین عرصه به نفع نظام است و باید حضور حداکثری در این انتخابات مرود توجه ویژه باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه افزود: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه در رابطه با انتخابات، لازم است با تدابیر بیشتری در این فرمایشات توجه شود و کارشناسان و افرادی که خود را انقلابی می دانند، باید این نکات را تبیین و در جامعه فرهنگ سازی کنند.

 

حجت الاسلام فعالی با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات ادامه داد: نخستین نکته ای که حضرت آقا فرمودند، موضوع انتخابات و جایگاه و اهمیت آن بود، نعمت بزرگی که خداوند به جمهوری اسلامی ایران عطا کرده است.

 

وی در رابطه با این که کسانی بودند که به امام خمینی(ره) می گفتند وقتی نظام اسلامی شد، انتخابات نباید باشد، تصریح کرد: تعبیر امام راحل این بود که باید انتخابات باشد و این مردم هستند که باید تصمیم و فرد اصلح را انتخاب کنند و آنچه که مردم می خواهند باید باشد و نتیجه این دقت امام راحل این شد که مردم از اول انقلاب در انتخابات شرکت و نقش مؤثری داشته باشند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلوگاه با اشاره به این که متأسفافه برخی افراد جاهل داخل کشور و همچنین کشورهای غربی و استکبار، نظام جمهوری اسلامی را نظام دیکتاتوری می خوانند، ابراز داشت: نظام های دیکتاتوری نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده های آنها در منطقه و در رأس آن عربستان با دلارهای نفتی هر روز هزاران انسان بیگناه را می کشند و ثروت ملت ها را به غارت می برند.

 

حجت الاسلام فعالی در ادامه تأکید کرد: برگزاری انتخابات پر شور و حضور حداکثری در کشور ثابت می کند که نظام جمهوری اسلام دیکتاتوری نیست و اگر این حق از مردم گرفته می شد، آن موقع تهمت استکبار به کشور ما ثابت می شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم مایه آبرو و اعتبار کشور در جهان است، گفت: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از جهت انتخاب افراد اصلح دارای اهمیت هستند که ضرورت هیچ یک را نمی توان انکار کرد و لذا باید اگاهی رسانی همه جانبه در این راستا انجام شود.

 

وی با بیان این که در آستانه انتخابات دشمنان نظام تلاش‌ خود را در جهت خدشه‌دار‌کردن این انتخابات آغاز کرده اند، گفت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید با وحدت و همدلی توطئه های شوم دشمنان را در این خصوص خنثی کنند.

 

حجت الاسلام فعالی، ایجاد تردید در بین مردم و بد بینی نسبت به نظام اسلامی با هدف کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را توطئه جدید دشمن برای مخدوش کردن فضای جامعه دانست و افزود: در شرایط فعلی مهم‌ترین عامل خنثی‌کردن همه توطئه‌های دشمنان وحدت و همدلی مردم و مسؤولان نظام است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه با اشاره به بیش از سه دهه دشمنی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: نظام ولایت از دوران صدر اسلام تاکنون همواره دشمن داشته و خواهد داشت.

 

وی با بیان این که دشمنان با طرح برخی موضوعات به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه هستند، بیان داشت: خدشه‌دار کردن اعتماد مردم به نظام اسلامی یکی از نقشه های دشمنان است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام سلطه از نظام ولایی هراسان است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقرار یک نظام برپایه ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

 

حجت الاسلام فعالی با اشاره به این که دشمنان در سه دهه اخیر همواره به دنبال خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات بودند، تصریح کرد: با گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری همه این توطئه‌های شوم خنثی خواهد شد./1317/302/ب3

ارسال نظرات