۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۳۱۱۴۴۹
مدیر حوزه علمیه استان قزوین:

حوزه علمیه به دنبال موضوع کشف حقیقت از جانب رسانه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جمعی از مدیران ،سردبیران خبرگزاری ها و مطبوعات استان قزوین با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در این دیدار به نقش مهم و تأثیر گزار رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهم و اثرگذاری داشته و همه به دنبال کشف حقیقت هستند.
حجت الاسلام علي عباسي حجت الاسلام علي عباسي حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در جمعی از مدیران ،سردبیران خبرگزاری ها و مطبوعات استان قزوین با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در این دیدار به نقش مهم و تأثیر گزار رسانه‌ها اشاره کرد و عنوان کرد: رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهم واثر گزاری داشته و همه به دنبال کشف حقیقت هستند.

 

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: کشف حقیقت وابلاغ حقیقت از جانب رسانه‌ها می‌تواند در جامعه منشأ خیر باشد و حوزه‌های علمیه نیز به دنبال همین موضوع است.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در مدارس علمیه قزوین کلاسهایی نظیر کلام، فقه و اصول برای طلاب علوم دینی تدریس شده و همه این دروس و یادگیری طلاب فقط برای کشف حقیقت است.

 

این کارشناس فرهنگی به ورود اصحاب رسانه به موضوعات اجتماعی جامعه نظیر ازدواج، طلاق و مسایل مربوط به جوانان را با اهمیت دانست و بیان کرد: یکی از موضوعات اصلی جامعه ما موضوع مهم ازدواج و همچنین سبک زندگی و طلاق می‌توان نام برد که رسانه‌ها و حضور کارشناسان برجسته حوزوی می‌توانند در این راستا به رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها کمک کند.

 

این استاد حوزوی به ارتباط بیشتر اصحاب رسانه با حوزه علمیه استان اشاره و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان که تلاش‌های ارزشمندی جهت انعکاس اخبار و برنامه‌های حوزه علمیه دارند باید این تعامل و ارتباط با مجموعه کارشناسان حوزوی را افزایش دهند.

 

وی تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی از کارشناسان خبره و برجسته مدارس علمیه و همچنین برگزاری کلاس‌های اخلاق در رسانه توسط حوزه علمیه می‌تواند در این راه اثر گزار باشد.

 

در پایان سردبیران و مدیران مسؤول نشریات استان قزوین مطالبی در رابطه با نقش مهم مدارس علمیه قزوین و ارتباط با اصحاب رسانه ارائه کردند./955/202/ب3

ارسال نظرات