۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۳۱۱۱۶۴
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان خبر داد؛

آغاز داوری بخش وبلاگ نویسی جشنواره امام المتقین

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیر خانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره امام المتقین(ع) در دو بخش زیارت امین الله و وبلاگ نویسی، گفت: داوری بخش وبلاگ نویسی این جشنواره آغاز شده است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی، گفت: جشنواره امام المتقین(ع) به همت کانون های مساجد همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.


وی با بیان این که جشنواره امام المتقین(ع) امسال برای سومین سال برگزار می شود، افزود: این جشنواره در دو بخش زیارت امین الله و وبلاگ نویسی برگزار می شود.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری جشنواره امام المتقین(ع) با حمایت ستاد عالی کانون های  فرهنگی هنری مساجد کشور، تصریح کرد: این جشنواره از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در استان نیز برگزار می شود.


وی ادامه داد: جشنواره امام المتقین(ع) با محوریت ترویج معارف ناب علوی در حوزه های اعتقادی و عملی، آشنایی مخاطبان به ویژه نسل جوان با فضائل و مناقب امیرمؤمنان حضرت علی(ع)، توصیه های امام علی(ع) بر همدلی و همزبانی برگزار می شود.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری لرستان بیان شاخصه‌ های اقتصاد مقاومتی در نهج البلاغه و شناخت ابعاد سبک زندگی اسلامی از نهج البلاغه از دیگر محورهای جشنواره امام المتقین(ع) است.


وی اظهار داشت: در بخش وبلاگ نویسی حدود 220 وبلاگ از کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور شرکت کرده اند.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که داوری بخش وبلاگ نویسی این جشنواره آغاز شده است، عنوان داشت: کار داوری به مدت یک هفته طول می کشد.


وی با اشاره به این که داوری در ابعاد محتوایی، فنی و طراحی انجام می شود، یادآور شد: اسامی برگزدیدگان پس از اتمام داوری اعلام می شود.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تصریح کرد: داروی در چارچوب قالب مورد استفاده سادگی و زیبایی، سازگاری با مرورگرها، تناسب رنگ صفحه، نوآوری و خلاقیت شامل استفاده از فلش، استفاده از موسیقی و عضویت صورت می گیرد.


وی استفاده از لوگوی مناسب، چیدمان مناسب در صفحه و استفاده از تصاویر مرتبط با موضوع را از دیگر ملاک های داوری عنوان کرد.


حجت الاسلام موسوی بیان داشت: ایجاد زمینه و بستر مناسب جوانان برای پذیرش امام علی(ع) به عنوان الگوی انسان کامل زمینه سازی مناسب جهت اندیشیدن در مفاهیم والای کتاب بسیار ارزشمند نهج البلاغه، خطبه غدیر و زیارت امین الله از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.


وی در پایان نشر معارف علوی در فضای مجازی، استفاده از فرصت فضای مجازی و جلوگیری از تبدیل فرصت ها به تهدید را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره امام المتقین(ع) در بخش وبلاگ نویسی عنوان کرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات