۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۱۰۹۲۲
آیت الله دری نجف آبادی:

روحانیان باید در مسیر هدایت جوانان گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که روحانیان باید در مسیر هدایت جوانان در جامعه اسلامی گام بردارند، گفت: طلاب و روحانیان باید با برنامه ریزی و اخلاق نیکو همچنین رویی خوش جوانان جامعه را به سمت خداوند متعال و صراط مستقیم سوق دهند.
 آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در آیین بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام علی اکبر حیدری نراقی امام جمعه شهر نراق که در مسجد سیدهای اراک برگزار شد بیان کرد: جامعه روحانیان رسالت تاریخی مهمی را برعهده دارند و نقش و جایگاه روحانیان در برابر جوانان بسیار با ارزش و تاثیر گذار است.

 

روحانیان با اخلاق نیکو جوانان را به سمت صراط مستقیم هدایت کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که روحانیان باید در مسیر هدایت جوانان در جامعه اسلامی گام بردارند، خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیان باید با برنامه ریزی و اخلاق نیکو همچنین رویی خوش جوانان جامعه را به سمت خداوند متعال و صراط مستقیم سوق دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که روحانیان باید نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند، اظهار داشت: حضور این قشر از جامعه در تمام عرصه های مختلف کشور همواره چون چراغی فروزان بوده و سبب خنثی سازی توطئه های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند. 

 

روحانیان مشعل فروزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که روحانیان مشعل فروزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: جامعه روحانیان در جریان تظاهرات مردم در انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم بودند و این بزرگان به عنوان شاگردان مکتب امام زمان (عج) محسوب می شوند.

 

امام جمعه اراک با تاکید بر این که جامعه روحانیان در تمامی زمان ها در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی پشتیبان مردم و ولایت فقیه بوده اند، خاطرنشان کرد: تلاش های علمای بزرگ انقلاب از جمله مرحوم حجت الاسلام نراقی شاهدی بر این مدعا است.

 

 

سال ها مجاهدت امام جمعه نراق استان مر کزی

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: مرحوم حجت الاسلام حیدری نراقی عمر خود را صرف تحصیل علوم و معارف اسلامی و تبیین ارزش های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) کرد و پس از سال ها مجاهدت دار فانی را وداع گفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره این که حجت الاسلام حیدری نراقی امام جمعه نراق استان مر کزی شنبه بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت، بیان کرد: این روحانی وارسته در سال 1335 در نراق چشم به جهان گشود و از 16 سالگی وارد حوزه علیمه قم شد.

 

شایان ذکر است، نراق در جنوب استان مرکزی و حدود 140 کیلومتری اراک - مرکز استان مرکزی و 15 کیلومتری دلیجان قرار دارد و امسال به مجمع جهانی شهرهای اسلامی پیوسته است./842/202/ب1

ارسال نظرات