۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۳۱۰۸۶۵
آیت الله دری نجف آبادی:

مدیران در هر پست و مقامی چشم و گوش نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که مدیران در هر پست و مقامی چشم و گوش نظام هستند، گفت: مدیران با توجه به جایگاه خود باید کیفیت خدمت‌رسانی را مورد توجه ویژه قرار دهند و نباید اجازه بدهند هیچ عاملی کیفیت کار و موفقیت در تکالیفشان را خدشه دار کند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد ظهر امروز چهارشنبه 23 دی ماه در همایش رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی که امروز در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: مدیران در هر پست و مقامی، گوش و چشم نظام هستند.

 

 مسؤولیت‌ها  فرصتی برای خدمتگزاری

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مدیران با توجه به جایگاه خود باید کیفیت خدمت‌رسانی را مورد توجه ویژه قرار دهند و نباید اجازه بدهند هیچ عاملی کیفیت کار و موفقیت در تکالیفشان را خدشه دار کند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که مسؤولیت‌ها  فرصتی برای خدمتگزاری هستند، اظهار داشت: باید قدر مسؤولیت‌ها را بدانیم و همچنین از این فرصت برای خدمت و آماده شدن برای سرای آخرت باید از این فرصت برای خدمت و آماده شدن برای سرای آخرت استفاده بهینه کرد.

 

پلکان زندگی افراد می‌تواند وسیله صعود یا سقوط آنها باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که پلکان زندگی افراد می‌تواند وسیله صعود یا سقوط آنها باشد، پس باید هوشیار باشیم و در مسیر کسب درجات گام‌های بزرگی برداشته و با هوشیاری از فرصت‌های مثبتی که در اختیارمان قرار داده می‌شود بهره‌مند شویم.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به حوادث رانندگی گفت: 70 درصد مجروحان ناشی از حوادث رانندگی در استان مرکزی پس از انتقال به بیمارستان ها و مراکز درمانی جان خود را از دست می دهند که این فاجعه ای بزرگ است و کاهش حوادث رانندگی جاده ای و نجات جان مصدومان مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

تلفات حاصل از تصادفات رانندگی در 9 ماه سال جاری 400 نفر است

امام جمعه اراک با اشاره به این که تلفات حاصل از تصادفات رانندگی در 9 ماه سال جاری 400 نفر است، اظهار کرد: در جهت کاهش این آمار نیازمند ورود جدی نیروی انتظامی و شناسایی علل و عوامل رخداد تصادفات منجر به مرگ از جمله اعتیاد و مصرف مشروبات الکلی و برخورد قاطع با متخلفان هستیم.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که کاهش حوادث رانندگی جاده ای و نجات جان مصدومان ناشی از این حوادث مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت:  نیروی انتظامی باید با جدیت تمام در این راستا وارد عمل شود و عوامل منجر به تصادف و نقش موادمخدر و مشروبات الکلی را بررسی کند و هر جا لازم بود خودروهای متخلف را توقیف و برخورد کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که تنها صنایع نقش‌آفرین بروز این آلودگی نیستند و عواملی همچون خودروهای دودزا نیز در بروز این آلودگی نقش دارند، اظهار داشت: آلاینده‌های ناشی از تردد خودروها در کیفیت ناسالم هوای اراک نفش مهمی دارد و پلیس وظیفه دارد با توقف خودروهای دودزا در این راستا به تکلیف خود عمل کند./842/202/ب2

ارسال نظرات