۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۳۱۰۳۸۵
رییس تبلیغات اسلامی بندرعباس:

خانواده ها با تقویت مسائل دینی و اعتقادی، فرزندانشان را از خطرات حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس با تاکید بر اینکه پذیرش فرهنگ غربی سازگاری با فرهنگ و تمدن انقلابی اسلامی ندارد، گفت: خانواده ها با تقویت مسائل دینی و اعتقادی، فرزندانشان را از خطرات احتمالی در امان نگه دارند.
خانواده ها با تقویت مسائل دینی و اعتقادی، فرزندانشان را از خطرات حفظ کنند

حجت الاسلام مسلم پورجمالی رییس تبلیغات اسلامی بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران از زمان پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی بنا بر خوی استکبارگرایانه خویش، همواره به بهانه های مختلف، در صدد یافتن مسیرهای نفوذ به بنیان انقلاب اسلامی هستند.

 

وی افزود: دشمن در فکر راه های نفوذ برای وارد کردن آسیب های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به کشور اسلامی ایران است که با خدشه دار کردن اسلامیت می خواهد به اهداف شوم خود دست بیابد اما مسلمانان با وحدت بین خود و داشتن بصیرت از نفوذ دشمن جلوگیری و رفتار ناشایست آنها را خنثی می کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس تصریح کرد: اگر وحدت در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تحکیم شود برای مسلمانان دیگر کشورها و خارج از مرزها تبدیل به الگو می شود که با حفظ نیروی عظیم مردمی و اسلامی اجازه هیچ گونه نفوذ و تهاجم رابه دشمن نخواهند داد.

 

حجت الاسلام پورجمالی بابیان اینکه ملت ایران با حفظ وحدت، مقاومت و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب راه نفوذ دولت آمریکا را سد خواهد کرد، گفت: متاسفانه ما چه بخواهیم و چه نخواهیم مولفه ها و ابزارهای دنیای مدرن وارد زندگی شده پس خانواده ها با تقویت مسائل دینی و اعتقادی فرزندانشان را از خطرات احتمالی در امان نگه دارند.

 

وی تصریح کرد: با آمدن ماهواره به جامعه یا باید برخورد شود یا اینکه با  آموزش صحیح در زمینه نشر آثار مخرب نسبت به آگاه سازی جامعه و زمینه استفاده صحیح  آن را مهیا سازیم که کار فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما موارد متعددی در ایجاد ناهنجاری های جامعه دخیل هستند که استفاده از برنامه های مخرب ماهواره یکی از آنان است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس در ادامه سخنانش به نقش اعتدال در جامعه پرداخت و بیان کرد: پذیرش مدل آمریکایی سازگاری با فرهنگ و تمدن انقلابی اسلامی ما ندارد و افراد عاقل اسیر دست دشمن و تن به تحقیر نخواهند داد.

 

حجت الاسلام پورجمالی خاطر نشان کرد: اصلی ترین راه نفوذ دشمن به داخل ایران راه فرهنگی است که همه ما به ویژه فعالان عرصه علم و دین باید با تفکر اسلامی، هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه، راه این نفوذ خطرناک را ببندیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر عباس با اشاره به نقش روحانیت در مقابله با راه های نفوذ و زمینه فتنه در جامعه امروزی، گفت: روحانیان یکی از قشرهای تاثیرگذار هستند که می توانند در مقابله با نفوذ دشمن و آگاه سازی مردم موثر و از ورود نفوذهای احتمالی جلوگیری کنند.

 

وی در پایان افزود: از دیرباز روحانیت در بین مردم نقش مهم و مؤثری داشته که محبوبیت روحانیان سبب ایجاد ظرفیت های بسیار و برای استفاده های مثبت شده است./851/302/ب1

ارسال نظرات