۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۱۰۱۲۴
به همت مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا مشهد؛

همایش و فراخوان مقاله «اصول اخلاقی در تفسیر المیزان» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ واحد پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، همایش و فراخوان مقاله «اصول اخلاقی در تفسیر المیزان» را با هدف، تبیین اصول اخلاقی از منظر علامه طباطبایی، برگزار می کند.
همایش و فراخوان مقاله «اصول اخلاقی در تفسیر المیزان» برگزار می شود

خانم فرزانه طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، در راستای تبیین اصول اخلاقی از منظر علامه طباطبایی، همایش و فراخوان مقاله «اصول اخلاقی در تفسیر المیزان» را برگزار می کند.

 

وی به هدف برگزاری این فراخوان اشاره کرد و گفت: علامه طباطبایی در تفسیر خود، بحث های گسترده ای را ذکر کرده اند که با این فراخوان مقاله، برآنیم تا آحاد جامعه با نظرات اخلاقی علامه طباطبایی آشنا شوند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به محورهای این فراخوان اشاره و ابراز کرد: اخلاق فردی، اجتماعی و الهی محورهای این فراخوان هستند. به طور نمونه پژوهشگران می توانند در اصول اخلاق فردی، زهد و صبر را موضوع مقاله قرار دهند و در اصول اخلاق اجتماعی، نیز حسن معاشرت را بررسی کنند؛ مقالاتی که مرتبط با این محورها باشد نیز پذیرفته خواهد شد.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد به شرایط ارسال مقالات اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب یک فایل word به پست الکترونیکی، ( Is.pajohesh@yahoo.com )ارسال کنند.

 

وی با اشاره به این که مقالات در سه مرحله ارزیابی می شوند، افزود: این فراخوان مقاله کشوری است و عموم علاقه مندان می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

 

طالقانی با اشاره به این که مهلت ارسال مقالات تا پایان خرداد ماه سال 95 است، افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی (www.Islamshenasi.ir) مراجعه کنند یا با شماره های 38525251 تماس بگیرند./1309/303/ب1

ارسال نظرات