۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۱۰۰۹۲

ثبت نام 668 مبلغ و مبلغه استان بوشهر در سامانه سجام

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از ثبت نام ۶۶۸ مبلغ و مبلغه استان بوشهر در سامانه سجام خبر داد.
حجت الاسلام نعمت الله عظيمي فرد، سرپرست معاونت فرهنگي تبليغات اسلامي بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد مسؤول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، پیش از ظهر امروز در جمع مبلغان از ثبت نام 668 مبلغ و مبلغه استان بوشهر در سامانه سجام خبر داد.

 

مسؤول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: از این تعداد 274 نفر مبلغ و تعداد 172 نفر مبلغه هستند که اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کرده اند.

 

وی اضافه کرد: تمام خدمات تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌ های اعزام و استقرار از جمله صدور گواهی سابقه تبلیغ از طریق این سایت انجام می‌گیرد و مبلغین و مبلغات برای استفاده از مزایای این سامانه لزوما باید در آن ثبت‌ نام کرده و کد دائم تبلیغی دریافت کنند.

 

حجت‌الاسلام عظیمی فرد افزود: با توجه به اعطاء کد دائم به 446 نفر می توان گفت بیش از 60 درصد مبلغین و مبلغات کد دائم دریافت کرده اند.

 

وی تصریح کرد: آن دسته از روحانیان که تاکنون موفق به ثبت نام در این سامانه نشده اند، می‌توانند با واردن شدن به سامانه سجام به آدرس اینترنتی www.sajam.ir نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند تا در مناسبت های مختلف سال بر اساس نیاز مساجد مناطق شهری و روستایی مختلف، برای فعالیت تبلیغی اعزام شوند.

 

گفتنی است، سامانه جامع اعزام مبلغ با عنوان سجام در راستای یکسان ‌سازی اعزام مبلغ در کشور و ساماندهی و تسهیل در اعزام مبلغان در مناسبت ‌های مذهبی از سوی واحد انفورماتیک سازمان تبلیغات اسلامی در سطح ملی طراحی و اجرا شده است./833/203/ب3

ارسال نظرات