۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۰۹۹۸۲
آیت الله نمازی:

آمریکا به انتخابات اسفند چشم طمع دوخته است/ برخی در آستانه انتخابات به مرض بدی دچار می شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: آمریکا به انتخابات ایران چشم طمع دوخته است، اما ملت بزرگ و هوشیار ایران چه در انتخابات و چه در مسائل دیگر برخلاف خواست دشمن عمل می کنند و همچون گذشته به دهان آنها خواهند کوبید.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه هیا این هفته نماز جمعه در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان، با اشاره به فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور گفت: محور فرمایشات معظم له در این دیدار  بر سه موضوع اهمیت و جایگاه نماز جمعه، انتخابات و نفوذ دستگاه های جاسوسی استکبار بود.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید کردند نماز جمعه قرارگاه ایمان، بصیرت، اخلاق، و مهمترین وظیفه ائمه جمعه تبیین حقایق و هدایت گری فرهنگی و سیاسی است، ائمه جمعه باید مسائل سیاسی و فرهنگی را برای مردم بیان کنند.  

 

آیت الله نمازی این فرمایش رهبر معظم انقلاب را در جواب درباریان شاه که مدعی بودند روحانیت کاری به سیاست نداشته باشد و دیانت مال شما و سیاست مال ما و شما به دنبال نماز و روزه خود باشید و کاری به سیاست نداشته باشید دانست و افزود: امروز نیز ممکن است برخی چنین تفکری داشته باشند و چنین حرف هایی را در کشور زمزمه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر این که همه چیز اسلام سیاست است، گفت: اسلام مخ  و مغز سیاست است، در اسلام از توحید گرفته تا فروعات اسلام سیاست است و اولین اصل اسلام که توحید است سیاسی است.

 

لا اله الله نفی همه ابرقدرت ها و مرگ بر آمریکا است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یاد آورشد: کلمه لا اله الله نفی همه ابرقدرت ها است و مرگ بر آمریکا است به این معنی که ما هیچ کس را قبول نداریم، نفی همه ابرقدرت ها و مدعیان و اثبات توحید است و هیچ معبودی را جز خدای یکتا به رسمیت نمی شناسیم.

 

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم در مورد انتخابات گفت: انتخابات در بعد داخلی موجب احساس استقلال و هویت و تأثیر گذاری ملت و در بعد منطقه ای و جهانی مایه آبرو اعتبار کشور و نظام است و هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد استحکام و اعتبار نظام کشور بیشتر می شود.

 

برخی به مرض بدی مبتلا شدند و در نزدیکی انتخابات بر طبل نامطمئن بودن نتایج آرا می کوبند

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: برخی انگار به عادت و مرض بدی مبتلا شدند که دائم در نزدیکی انتخابات برطبل نا مطمئن بودن نتایج آرا می کوبند و نعمت بزرگ انتخابات را با این حرف ها خراب می کنند.

 

وی با اشاره به این که قبل از برگزاری انتخابات 88 نیز انتخابات را نامطمئن اعلام کردند و امکان تقلب در انتخابات را مدعی شدند گفت: امروز نیز غربی ها و آمریکایی ها برای انتخابات پیش رو خط دهی می کنند.

 

آیت الله نمازی در مورد هشدار رهبر معظم انقلاب به خطر نفوذ دشمن گفت: آمریکایی های به انتخابات پیش رو طمع دارند و چشم امید به انتخابات دوخته و  به دنبال تحول و براندازی نظام و دور کردن ملت ایران از اهداف اسلام و انقلاب هستند.

 

به گفته وی، آمریکا به انتخابات ایران چشم طمع دوخته است، اما ملت بزرگ و هوشیار ایران چه در انتخابات و چه در مسائل دیگر برخلاف خواست دشمن عمل می کنند و همچون گذشته به دهان آنها خواهند کوبید.

 

مدعیان دروغین حقوق بشر مانند همیشه در برابر جنابات آل سعود سکوت کرده و خفه شدند

نماینده ولی فقیه در ادامه با محکوم جنایات آل سعود و اعدام شیخ نمرگفت: متاسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر مانند همیشه سکوت کرده و خفه شدند و برخی از آنها به یک محکومیت مختصر قناعت کردند، اما آل سعود بداند در دام سختی افتاده است که هیچ راهی جز سقوط و انقراض برای آنان وجود ندارد.

 

وی با اشاره به این که اعدام عالم مجاهد و غیور رهبر شیعیان عربستان مرحوم آیت الله مجاهد شیخ باقر نمر خشم جهان اسلام را بر انگیخت گفت: امروز سراسر جهان و کشورهای غربی و شرقی و اسلامی اعلام برائت و آل سعود را محکوم کردند.

 

آیت الله نمازی گفت: آل سعود چه بداند و چه نداند، این سنت غیر قابل تغییر خداوند سبحان است که حکومت ظالمان ممکن است اگر حاکم کافر باشد اما رعایت حقوق ملت را داشته حکومت اش داوم داشته باشد اما حکومتی که حاکمان آن ظالم و ستمگر و سرکوب گر باشد، این سنت الهی است که منقرض و نابود خواهد شد و آل سعود نیز از این قانون تکوینی خداوند خارج نیست.

 

وی افزود: بر اساس تحلیل های غرب، آل سعود باعث تخریب و نا امنی و توسعه ترور در منطقه شده است و اختلافاتی را که درون خاندان آل سعود به وجود آورده، احتمال این که منجر به یک کودتای نظامی در عربستان شود زیاد است.

 

به گفته وی، یک تحلیلگر آمریکایی در مصاحبه با یک شبکه خبری گفته است، هشدارها و شاخص هایی وجود دارد که نشان می دهد سقوط عربستان سعودی از نظر سیاسی و اقتصادی در آینده نزدیک بسیار زیاد است.

 

آیت الله نمازی گفت: این تحلیلگر امریکایی در گزارشی نوشته است هشدارهای آیت الله خامنه ای رهبر ایران مبنی بر این که، انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت باعث شده تا سیاستمداران جهان این تحلیل رهبر ایران را تحلیل ‌کنند.

 

شایان ذکر است در پایان نماز عبادی سیاسی امروز جمعه کاشان، نمازگزاران جمعه در شهرستان کاشان از مصلای بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان تا مسجد امام رضا(ع) در بلور امام رضا(ع) این شهرستان راهپیمایی کردند و ضمن سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، جنایات آل سعود و اعدام آیت الله نمر باقر النمر را محکوم کردند./1307/پ201/ج

 

ارسال نظرات