۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۰۹۹۷۷
آیت الله طبرسی:

مشارکت حداکثری مرم در انتخاب موجب تقویت مردم سالاری دینی می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تقویت می‌شود، گفت: امیدآفرینی و خدمت مضاعف مسؤولان به مردم از مظاهر این حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، کسب روزی حلال در زندگی و کسب و کار را مهم دانست و گفت:  باید برای رسیدن به کسب حلال به آیات قرآنی تمسک جوییم.

 

وی با بیان این که انسان باید از هر فرصتی برای خیر و خدمت به دیگران بهره گیرد، افزود: انسان باید از طریق انفال روزی خود را در زندگی مضاعف کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که انسان مؤمن باید با تأسی از آیات الهی به دنبال تأمین قوت حلال و سالم برای خانواده خود باشد، تصریح کرد: به حتم خداوند متعال انسان هایی که به دنبال کسب روزی حلال هستند را دوست دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت شدید اعدام آیت الله نمر از سوی آل سعود جنایت کار، گفت: آل سعود متأسفانه با آل یهود هم‌پیمان شده و امروز به کشتار امت اسلامی مشغول است.

 

آیت الله طبرسی شهادت شیخ نمر را فاجعه‌ای بزرگ برای اسلام و شیعیان جهان دانست و افزود: بنده حرکت شوم و پلید آل‌سعود در به‌ شهادت رساندن آیت‌الله نمر را محکوم می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهیم هرچه زودتر انتقام خون به‌ناحق ریخته مردم مظلوم مسلمان و شیعه را از عاملان آن بگیرد.

 

وی با بیان این که کسانی داعیه خادم‌الحرمین را دارند که دست به‌این جنایت بزرگ زدند، اضافه کرد: شهادت آیت‌الله نمر برای عربستان خیلی سنگین تمام می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عربستان در وضعیت نامناسب اقتصادی به‌سر می‌برد، ادامه داد: وجود عربستان یک فتنه است و این ها نشانه‌هایی ازهم‌پارگی آل‌سعود است و امیدواریم شیعیان و مسلمانان جهان هرچه زودتر از شر این رژیم ملعون خلاص شوند.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان این که امیدواریم کعبه هرچه زودتر از لوث وجود آل‌سعود خلاص شود، ادامه داد: آل سعود بداند که با اعدام آیت الله نمر زمینه سقوط کامل خود را فراهم کرده و انشاء الله به زودی شاهد پاک شدن منطقه از وجود این حکومت مفسد هستیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری، تاکید کرد: ایشان در این دیدار به جایگاه ارزشمند نمازجمعه پرداخته و از این مکان به جایگاه بصیرت، اخلاق، مهرورزی و تقوا یاد کردند.

 

 

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه ایمان، تقوا و بصیرت از طریق تربیون‌های با ارزشی نظیر نماز جمعه به مردم تسری داده شده است، گفت: آگاهی‌ها و بیداری‌های مردم در نماز جمعه سبب تخریب افکار استکبار در 9 دی شده است.

 

امام جمعه ساری به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد: ایشان در این دیدار مردم را به حضور حداکثری در 7 اسفند 94 دعوت کردند و بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید داشتند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صفوف فشرده مردم در صندوق‌های رای، زلزله ای شکننده بر پیکره استکبار بوده و دشمنان را به وحشت انداخته است، افزود: استکبار با اعمال تحریم‌ها و جنگ سرد و گرم علیه مردم نتوانست جلوی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و راهپیمایی‌ها را بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مردمسالاری دینی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تقویت می‌شود، گفت: امیدآفرینی و خدمت مضاعف مسئولان به مردم از مظاهر این حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است.

 

آیت الله طبرسی با یادآوری شهدای 18 دی ساری در سال 57، افزود: باید یاد و خاطره شهیدان توفیقی و علامه را در این روز گرامی‌داشته و برای این شهدا ختم و جلسه عمومی بگیرند و مردم خودجوش برنامه بزرگداشتی برای این شهدا برگزار کنند.

 

وی با بیان این که 9 دی 88 یک تاریخ اثبات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که توطئه‌های استکباری و خدعه‌های برخی داخلی‌ها را نقش برآب کرده است، افزود: این دو روز تاریخی در دیماه باید در کتاب نظام اسلامی ایران ثبت و درج شود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهادت آیت الله نمر، زمینه‌ساز سقوط و نابودی رژیم آل سعود خواهد بود، گفت: مردم ایران امروز با حضور در راهپیمایی عظیم در حمایت از رهبر شیعیان عربستان، به‌زودی جشن سرنگونی آل سعود را جشن خواهند گرفت.

 

وی با بیان این که ملت ایران هیچ هراسی برای قطع رابطه با آمریکا ندارد، افزود: مادامی که آمریکا دست از کشتار بی دفاع مردم در یمن، سوریه و کشورهای اسلامی برندارد، مفهومی ندارد که دولت و ملت ایران زمینه رابطه با آمریکا را برقرار کنند./950/201/ب1

ارسال نظرات