۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۰۹۹۵۹
مدیر دفتر تدوین متون درسی حوزه‌ علمیه تبیین کرد؛

اعتماد به عقلانیت و تدین مردم ویژگی نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جزایری، مردم سالاری دینی را از امتیازات برجسته نظام اسلامی خواند و گفت: در حال حاضر جهان کفر، استکبار و ارتجاع در مقابل اسلام و تفکر هوشمندانه امام و رهبری متحد شده‌اند؛ تا با نفوذ به نظام اسلامی آن را از درون، تخریب کنند.
جزايري

حجت‌الاسلام سیدحمید جزایری، مدیر گروه علمی تربیتی قرآن و علوم جامعةالمصطفی(ص) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم سالاری دینی را از امتیازات برجسته نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: یکی از امتیازات بارز جمهوری اسلامی، تکیه به آرای مردم و اعتماد به عقلانیت و تدین ملت است.

 

مدیر گروه علمی تربیتی قرآن و علوم جامعةالمصطفی(ص) با اشاره به راهکارهای مختلف نظام سلطه در مقابله با ملت ایران تأکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی به کار می‌بندد و از هرگونه ابزار و وسیله‌ای در صحنه‌های مختلف نظامی و در شکل تحریم‌های اقتصادی و علمی و سیاسی علیه مبانی نظام اسلامی استفاده می‌کند.

 

وی افزود: یکی دیگر از راهکارهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی؛ تخریب نظام از درون است که تاریخ نشان داده یکی از کاربردی‌ترین روش‌های دشمن در مقابله با نظام اسلامی که می‌تواند اثرگذار باشد، ورود و نفوذ در ارکان نظام است.

 

حجت الاسلام جزایری جلوگیری از ورود افراد زاویه‌دار با ولایت و منافقان در ارکان نظام را ضروری خواند و اظهار داشت: در قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) به کلمه نفاق و منافقان به طور خاص و ویژه تأکید شده است و خطر منافقان به مراتب از خطر کفار بیشتر هشدار داده شده است.

 

وی ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی در برهه حساس تاریخی قرار دارد؛ زیرا تمام جهان کفر، استکبار و ارتجاع در مقابل اسلام و تفکر هوشمندانه امام و رهبری با یکدیگر متحد شده‌اند.

 

مدیر دفتر تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه یادآور شد: استکبار جهانی و حکومت‌های مرتجع منطقه تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با ورود به صحنه‌های تأثیرگذار در جامعه اسلامی که مهم‌ترین آنها، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است، به تدریج زمینه فروپاشی معنوی و واقعی نظام اسلامی را فراهم کنند.

 

وی آگاهی بخشی صحیح به مردم برای انتخاب افراد صالح و شایسته را مهم خواند و گفت: وظیفه آحاد ملت ایران به ویژه نخبگان و اندیشمندان این است که با بیان معیارها، شاخص‌ها و مصادیق؛ آگاهانه و با بصیرت در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

 

حجت الاسلام جزایری تصریح کرد: در این شرایط حساس منطقه‌ای، حضور گرم و پرشور و فعال مردم در انتخابات، بهترین پشتیبان برای نظام مقدس اسلامی و مبارزه با آمریکا و ایادی منطقه‌ای او به ویژه حکومت سعودی خواهد بود./908/ت302/س

ارسال نظرات