۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۰۹۸۸۵
به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه؛

همایش پیوندهای آسمانی ویژه طلاب آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش پیوندهای آسمانی ویژه زوجین طلاب خواهر و برادر استان آذربایجان غربی از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه این استان در ارومیه برگزار شد.
پيوند آسماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش پیوندهای آسمانی ویژه زوجین طلاب خواهر و برادر استان ظهر امروز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه با حضور میهمانان کشوری، استانی و جمعی از طلاب و اساتید برگزار شد. 

 

این همایش با حضور  115 زوج طلبه و روحانی برگزار شد که خود الگویی برای دیگران در ترویج فرهنگ ازدواج آسان هستند. 

 

حجت الاسلام حمید راحلی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی در این همایش با آرزوی زندگی بابرکت برای طلاب و روحانیان استان، شهادت مظلومانه شیخ نمر را تسلیت گفت و انتقام خون آن را نابودی رژیم آل سعود خواند. 

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خطاب به زوجین طلبه و روحانی، گفت: سعی کنید در زندگی طوری رفتار کنید که از یکدیگر راضی باشید و اگر از یکدیگر راضی باشید خداوند از شما راضی است و اگر خداوند از شما راضی باشد زندگی با برکتی خواهید داشت.

  

وی به نقش مرکز خدمات حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه در چند سال اخیر با رویکرد فرهنگی در خدمت‌رسانی به خانواده های طلاب و روحانیان با محوریت خانواده حرکت کرده است و توانسته در عرصه‌های مختلف حضور و بروز داشته باشد.

 

 حجت‌الاسلام راحلی اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی بیشترین فعالیت های خود را به مباحث فرهنگی اختصاص داده است.

  

وی بیان داشت: طلاب و روحانیان اکثر مطالبات خود را به سوی مطالبات فرهنگی سوق دهند و خانواده‌های آن ها از برنامه های متنوع تدارک دیده شده در سایت مرکز خدمات حوزه های علمیه بهره‌مند شوند.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی هدف از برگزاری این همایش را آموزش مهارت‌های زندگی مشترک، ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی خواند.

 

 مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی از برگزاری کلاس های تربیت مربی قرآن برای 60 نفر از همسران طلاب و روحانیان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری کلاس‌ها این است که همسران طلاب نقشی در جامعه قرآنی ایجاد کرده و نیز فرصت خوبی برای اشتغال‌زایی داشته باشند./1301/203/ب2

ارسال نظرات