۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۳۰۹۷۵۳
با حضور آیت الله موسوی جزایری صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره علامه حلی

خبرگزاری رسا ـ با حضور آیت الله موسوی جزایری از برگزیدگان خوزستانی جشنواره علامه حلی در مسجد اعظم اهواز تجلیل شد.
جشنواره علامه حلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجلیل از برگزیدگان خوزستانی جشنواره علامه حلی پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت الاسلام سید علی عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور و جمعی از روحانیان و طلبه ها پس ار درس خارج آیت الله موسوی جزایری در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام افضلی معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان و حجت الاسلام فرطوسی به عنوان برگزیدگان از استان خوزستان در جشنواره علامه حلی هدایایی را از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دریافت کردند.

 

حجت الاسلام افضلی با دو مقاله و حجت الاسلام فرطوسی با یک مقاله به عنوان برگزیدگان جشنواره علامه حلی از استان خوزستان معرفی شده که این پژوهشگران از برگزیدگان گروه «کلام» در سال 93 هستند.

 

گفتنی است، جشنواره علامه حلی از معتبرترین جشنواره های حوزوی در زمینه های علمی و پژوهشی که به همت و پگیری های معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان مجوز برای برگزاری مرحله استانی آن صادر شده و این جشنواره ویژه طلاب جوان زیر 31 سال بوده که هر طلبه با دو اثر در زمینه های پایان نامه، مقاله و کتاب می تواند در جشنواره شرکت کند.

 

جشنواره علامه حلی(ره) در پانزده استان آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان، خوزستان، سمنان، کرمان، فارس، قزوین، قم، گلستان، مازندران، همدان و یزد به صورت استانی برگزار می‌شود و طلاب سایر استان‌ها آثار خود را باید به دبیرخانه مرکزی جشنواره در قم  ارسال کرده و تا کنون هفت دوره این جشنواره برگزار و تا 30 دی سال جاری مهلت ارسال آثار برای شرکت در هشتمین دوره این جشنواره است./9456/203/ب1

ارسال نظرات