۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۰۹۵۰۹
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی:

دولت عربستان پایگاهی برای اعمال سیاست های صهیونیستی و استکباری در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم با بیان این که آل سعود در برابر امواج اسلام ناب و انقلاب اسلامی در انفعال قرار دارد،گفت: همین امر سبب شده تا این حکومت ظالم چنین خشونت هایی را مرتکب شود، در برابر این جریان شیطانی در منطقه باید آگاهی بخشی کرد.
حجت الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رییس جامعة المصطفی العالمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر به پیامدهای این اقدام ظالمانه آل سعود اشاره کرد و گفت: خون شهید همواره در برابر ظالمان اثر خواهد گذاشت و مانند یک پرچم در رسوایی و شکست جنایتکاران و ظالمان برافراشته خواهد بود.


وی افزود: آنچه که در عربستان رقم خورد صحنه ای زشت و پلید بود که از یک خاندان منحوس صادر شد که بدون تردید این شهادت در کنار پرونده های تاریک و سیاه دیگر آل سعود در داخل و خارج دارد اثر خواهد کرد و دامان آنها را خواهد گرفت.


امام جمعه قم با اشاره به وظایف مسلمانان و علمای جهان اسلام در قبال این گونه جنایت ها اظهار داشت: خاندان آل سعود بیش از یک قرن است که پشتوانه اصلی فکر تروریستی و تکفیری و احتلاف در بین جهان اسلام هستند، دولت عربستان پایگاهی برای اعمال سیاست های صهیونیستی و استکباری در منطقه به شمار می رود.


وی ادامه داد: آل سعود یک رژیم مستبدی است که به کشور و ملت خود اعم از شیعه و سنی بدترین ظلم ها را روا داشتند، در واقع امروز جریان آل سعود امتداد جریان صهیونیزم و استکبار جهانی است و در کشورهای گوناگون حضور دارد.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که آل سعود در برابر امواج اسلام ناب و انقلاب اسلامی در انفعال قرار دارد، ابراز داشت: همین امر سبب شده تا این حکومت ظالم چنین خشونت هایی را مرتکب شود، در برابر این جریان شیطانی در منطقه باید آگاهی بخشی کرد.


وی عنوان کرد: بسیاری از افراد واقعیت های دولت آل سعود را نمی دانند که باید با آن ها آشنا شوند، این آشنایی زمینه را برای رسوایی و از دست دادن جایگاه آل سعود را فراهم می کند؛ آل سعود با تأکید بر خادم الحرمینی در دنیا برای خود آبرویی جمع کردند که حرکت های سال های اخیر این رژیم به فضل الهی این آبرو را خواهد بود و آن ها را رسوا خواهد کرد.


حجت الاسلام والمسلمین اعرافی خاطرنشان کرد: انتظاری که از مراکز علمی و علمای جهان اسلامی می رود بیش از آن چیزی است که اکنون وجود دارد، گروهی وعاظ السلاطین بوده که از آنها به دلیل وابستگی انتظاری نمی رود اما گروه دیگری از دانشمندان هستند که عمق مسائل و سیاست های استکباری منطقه را نمی دانند و در حالتی از غفلت و سکوت در برابر جریان های مقاومت به سر می برند؛ باید تلاش کرد که این گروه از عفلت خارج شوند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات