۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۳۰۹۴۶۶
امام جمعه زرند:

حکام سعودی سرنوشتی همچون فرعونیان خواهند داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرند با بیان این که حکام سعودی بدانند سرنوشت آن ها نیز همچون سرنوشت فرعونیان، نمرودیان، قارونیان و یزیدیان است، گفت: آدم کشی و نسل کشی انسان های بی گناه، خلق و خوی سران وهابیت از خدا بی خبر است.
شيخ نمر باقر النمر

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، شهادت روحانی مبارز و مجاهد آیت الله باقر النمر به دست حکام جنایتکار سعودی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، طلاب حوزه های علمیه و تمام مسلمانان و شیعیان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.

 


وی بیان کرد: سال هاست که دست پلید این جنایتکاران به کشتار مسلمانان آلوده شده است آنچنان که اندیشکده واشنگتن اعلام کرد حکام سعودی جنایتکارترین افراد در سال 2015 هستند.

 


امام جمعه زرند تصریح کرد: حکام خون آشام آل سعود به اسم اسلام و با ادعای خادم الحرمین شریفین به نیابت از شیطان بزرگ آمریکای مستکبر و صهیونیست های کودک کش در چهار گوشه جهان اقدام به کشتار مسلمانان کرده اند، از کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن و تخریب اموال و نسل گرفته تا تجهیز و تربیت فکری نظامی گروه های از خدا بی خبر و جنایتکارانی همچون داعش و النصره در عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و جنایتکارانی همچون بوکوحرام در آفریقای غارت زده و حمایت از حکام مستبد و ظالم در منطقه به ویژه بحرین؛ روزی نمی گذرد که انسان های مظلوم به دست این طایفه از خدا بی خبر کشته و مجروح نگردند.

 


حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: آدم کشی و نسل کشی انسان های بی گناه، خلق و خوی سران وهابیت از خدا بی خبر است تا آنجا که به حاجیان ره کوی دوست نیز رحم نکرده و با لباس احرام و لب تشنه از کشته ها پشته ساختند و حتی به ابدان مطهر آنها نیز بی حرمتی کردند.

 

وی یادآور شد: حکام سعودی بدانند سرنوشت آنها نیز همچون سرنوشت فرعونیان، نمرودیان، قارونیان و یزیدیان است، لعن و نفرین خدا بر این خاندان پلید و درود و رحمت و غفران خداوند بر تمامی شهیدان، شهیدان یمن، بحرین، عراق، سوریه و نیجریه و بر روح آیت الله شیخ نمر باقر النمر این مرد والا مقام و روحانی آزاده و سربلند باد.

 


امام جمعه زرند ابراز کرد: انشاءالله به زودی انتقام این خون های به ناحق ریخته، به دست انسان های پاک و مجاهد محقق خواهد شد./9709/303/ب1

ارسال نظرات