۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۰۹۲۳۳
امام جمعه موقت سلسله:

حماسه 9 دی مظهر حضور هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرستان سلسله حماسه 9 دی را مظهر حضور هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران در صحنه های نظام دانست و گفت: این حماسه تجلی وحدت و همدلی ملت و دولت است.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام امین صالحی، امام جمعه موقت شهرستان سلسله ظهر امروز، در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: حماسه 9 دی برای ما پیام های فراوانی به همراه دارد.


وی با بیان این که 9 دی تجلی حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در صحنه های نظام است، افزود: مهم ترین پیام 9 دی ایستادگی در برابر دسیسه های دشمن است.


حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت ایران با خلق حماسه 9 دی به دشمن ثابت کردند که همواره پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند، اظهار داشت: دشمن بداند راهی برای نفوذ نخواهد داشت.


وی با بیان این‌که بصیرت و هوشیاری ملت ایران سدی در برابر نفوذ دشمن است، ادامه داد: وحدت و همدلی دولت و ملت از دیگر پیام های حماسه 9 دی است.


امام جمعه موقت شهرستان سلسله تصریح کرد: رفتارها و ساختارشکنی‌هایی که در 9 دی 88 به وقوع پیوست در نهایت با حضور پرشور و غیرقابل وصف و غافلگیرانه بود.

 

وی با بیان این که سال 88 سالی خاص در حیات شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران بود، یادآور شد: مردم مسلمان ایران در حماسه 9 دی همچون دیگر عرصه های نظام موجبات شکست فتنه 88 را فراهم آوردند.

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که در قرآن کریم جنگ با فتنه گران امری واجب مطرح شده است، افزود: فتنه بدترین آسیب برای یک ملت و کشور است.


وی محوری‌ترین ارزش های نظام را ولایت فقیه بیان کرد و گفت: ملت ایران همواره با هوشیاری و پشتیبانی از دولت و نظام پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت شهرستان سلسله با بیان این که گرامیداشت حماسه 9 دی یادآور هوشیاری و بصیرت دولت و ملت است، افزود: با گرامیداشت این روز بر حفظ وحدت دولت ملت افزوده می شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات