۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۰۹۰۳۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

برپایی موکب دائمی سیدالشهدا در کرمانشاه/ آغاز بخش دوم مسابقات سراسری قرآن

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از آغاز بخش دوم مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: به یمن برگزاری این مسابقات کلنگ موکب دائمی سیدالشهدا در کرمانشاه به زمین خورد.
حجت الاسلام حسيني اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد اطلاع رسانی مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار داشت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه عطر دل انگیز قرآن کریم را در فضای استان گسترده و تلاوت های قاریان برجسته، آسمان کرمانشاه را منور کرده است.

 


وی از برپایی موکب دائمی سیدالشهدا (ع) در استان کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: برپایی این موکب موجب رفاه زائران شده و امید است تا سال آینده به بهره برداری برسد.

 


حجت الاسلام اراکی تصریح کرد: این موکب شامل تمام امکانات رفاهی از جمله محل اسکان زائران خواهد بود و کلنگ این موکب با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به زمین خورد.

 


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اختتامیه بخش نخست سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم یادآور شد: این مسابقات در بخش ترتیل به پایان رسید و قاریان و نخبگان قرآنی شب یلدا را در مراسم اختتامیه بخش نخست مسابقات سپری کردند و شبی به یاد ماندنی برای شرکت کنندگان رقم خورد.

 


وی همچنین از برپایی چهار مرکز فرهنگی قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد و تأکید کرد: این مراکز در شهرستان های هرسین، گیلانغرب و اسلام آباد غرب در حال احداث است و تا کنون 70 درصد مراحل ساخت این مراکز به پایان رسیده است.

 


حجت الاسلام حسینی اراکی در ادامه افزود: به یمن برگزاری این مسابقات قرآنی، هم اکنون 80 محفل انس با قرآن در سراسر استان کرمانشاه در حال برگزاری است و مردم از برکات این هدیه خداوند متعال بهره مند می شوند.

 


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کشور در پایان بیان داشت: با پایان یافتن مسابقات ترتیل و معرفی نفرات برتر، مسابقات در بخش قرائت پیگیری می شود و امید است با استقبال مردم شور و حال بیشتری را در مسابقات شاهد باشیم./857/202/ب1

ارسال نظرات