۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۳۰۸۲۳۱
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

برگزاری انتخابات با شکوه سبب ناامیدی استکبار می شود

خبرگزاری رسا ـ حسین بیگی با بیان این که امسال با تلاش ها و اقدامات هیأت اجرایی و نظارت امیدواریم شاهد برگزاری انتخابات بسیار باشکوه، با نشاط و در کمال صحت و سلامت باشیم، گفت: برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم سبب استحکام بیشتر نظام مقدس اسلامی و ناامیدی دشمنان خارجی و استکبار می شود.
شکرالله حسن بيگي عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور عصر امروز در همایش مشترک هیأت‌های نظارت استان، شهرستان و بخش‌های استان مرکزی، بیان کرد: در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از 15 هزار نفر با ستاد انتخابات استان مرکزی همکاری خواهند داشت.

 

انتخابات فصل مهم مشارکت سیاسی کشور

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور، انتخابات را فصل مهم مشارکت سیاسی کشور دانست و اظهار کرد: امروز باید با برنامه ریزی پی در پی و مراقبت های لازم شرایطی مهیا شود تا سرانجام هفتم اسفند ماه یکی دیگر از انتخابات های افتخارآمیز کشور در سایه سلامت و شور رقم بخورد.

 

حسن بیگی خاطر نشان کرد: اوایل اردیبهشت ماه امسال، ستاد انتخابات وزارت کشور به ریاست معاون سیاسی وزیر کشور تشکیل و بلافاصله پس از آن در استان مرکزی، تشکیل ستاد در دستور کار قرار گرفت که در نهایت 10 اردیبهشت ماه فعالیت خود را در استان آغاز کرد.

 

استان مرکزی جزء نخستین‌ استان‌های کشور در تشکیل ستاد انتخابات

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور افزود: استان مرکزی جزء نخستین‌ استان‌های کشور بود که نسبت به تشکیل ستاد انتخابات اقدام کرد و در مرحله معرفی معتمدین نیز جزء سه استان برتر کشور شناخته شد.

 

حسن بیگی 12 فرمانداری در استان مرکزی وجود دارد که برای هر چهار فرمانداری یک نفر به عنوان مسؤول کمیته آموزش مشخص و مسؤولیت آموزش فرمانداران را بر عهده گرفت و افزون بر آن سه نفر نیز به عنوان مسؤول آموزش انتخابات تعیین و در حال آموزش مسؤولان برگزار کننده انتخابات است.

 

ضرورت قانونمندی مسؤولان در برگزاری انتخابات سالم

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: قانونمندی مسؤولان در برگزاری انتخابات سالم  بسیار مهم وضروری است و آنچه در انتخابات فصل‌الخطاب همه مسؤولان برگزار کننده انتخابات می باشد، عمل به بند بندهای قانون اساسی است.

 

حسن بیگی با بیان این که امسال با تلاش ها و اقدامات هیات اجرایی و نظارت امیدواریم شاهد برگزاری انتخابات بسیار باشکوه، با نشاط و در کمال صحت و سلامت باشیم، گفت: برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم سبب استحکام بیشتر نظام مقدس اسلامی، امید، توسعه و پیشرفت کشور و ناامیدی دشمنان خارجی و استکبار می شود.

 

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور در ادامه ابراز کرد: ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تقویم ابلاغی ستاد انتخابات کشور، از امروز 26 آذرماه جاری تا دوم دی ماه به مدت هفت روز تعیین شده و در این مدت نامزدها و یا نمایندگانشان می توانند با مراجعه به وزارت کشور و یا فرمانداری مرکز هر استان برای نام نویسی در رقابت های انتخاباتی اقدام کنند./842/202/ب1

ارسال نظرات