۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۳۰۸۰۶۳
در مؤسسه آموزش عالی امام رضا؛

پنجمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر بعد از ظهر امروز به مناسبت روز پژوهش در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) برگزار شد.
دانشگاه باقرالعلوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر بعد از ظهر امروز به مناسبت روز پژوهش در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) برگزار شد.

 

این جشنواره  با حضور رییس مؤسسه امام رضا(ع) و دانشگاه باقرالعلوم(ع)، معاونان، اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و طلاب مؤسسه امام رضا(ع) و با سخنرانی رییس حوزه‌های علمیه کشور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.

 

آیت الله حسینی بوشهری ، عنوان داشت: امروز کار پژوهشی برای طلاب یک امر لازم و اجتناب ناپذیر است و طلاب باید با توجه به شرایط و نیازمندی های امروز سخن بگویند؛ طلاب باید تحقیق و پژوهش را از سال های اول طلبگی شروع کنند و تکالیف پژوهشی را باید به مدارس برده شود و پژوهش باید در مدارس عملیاتی شود و تنها به شعار ختم نشود.

 

حجت الاسلام شریعتمدار، معاون پژوهش مؤسسه امام رضا(ع) در ابتدای جشنواره خاطر نشان کرد: دانش پژوهان باید در طول دوره تحصیلی خود تمرکز خود را در یک موضوع واحد جلب کنند تا بتوانند پایان دوره در امر پایان نامه بهتر اظهار نظر کنند.

 

در پایان جشنواره از پژوهشگران برتر سطح 2، 3 و 4 دانش پژوهان مؤسسه امام رضا(ع) با حضور آیت الله حسینی بوشهری و حجت الاسلام والمسلمین مریجی تقدیر به عمل آمد./1325/د101/ف2

ارسال نظرات