۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۳۰۷۹۲۲
مدیر کل بنیاد شهید استان زنجان:

بسیجیان در تمامی عرصه‌ها ملت را سربلند کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به لزوم بصیرت افزایی بسیجیان، گفت: بسیجیان امروز باید با بصیرت دینی و آگاهی از اتفاقات پیرامون خود، در جامعه حضور یابند؛ چرا که تاریخ می‌گوید افراد بی‌بصیرت در برهه‌ای از زمان دچار مشکل خواهند شد.
مدير کل بنياد شهيد استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، با اشاره به کسب موفقیت های روز افزون از سوی بسیج، گفت: بسیجیان در همه عرصه‌ها سبب سربلندی ملت ایران شده‌اند.

 

وی در ادامه با اشاره به دغدغه های متولیان فرهنگی و مسؤولان بنیاد شهید استان اظهار داشت: دغدغه اصلی مسؤولان بنیاد شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و در واقع همه تلاش‌ها در راستای پیوندی مناسب میان نسل جوان امروز و نسل غرور آفرین دوران جنگ و ایثار است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با خطاب به جوانان نسل امروز تصریح کرد: جوانان باید بدانند که رزمندگان با اعتقاد قلبی عمیق و ایمانی راسخ به جبهه‌های جنگ رفتند و امروز نیز آنان باید با ایمان خالصانه و اراده قوی خود به مقابله با دشمن بروند.

 

کاظمی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع تفکرات امام خمینی (ره) در جامعه بین الملل اظهار داشت: امام خمینی(ره) از چنان جایگاهی برخوردار بودند که کشورهای دیگر نیز از دیدگاه و عمل مثبت ایشان الگو می‌گیرند.

 

مدیرکل بنیاد شهید استان در ادامه با اشاره به لزوم بصیرت افزایی بسیجیان خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز باید با بصیرت دینی و آگاهی از اتفاقات پیرامون خود، در جامعه حضور یابند؛ چرا که تاریخ می‌گوید افراد بی‌بصیرت در برهه‌ای از زمان دچار مشکل خواهند شد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که بسیجیان باید در هر امر نیکویی پیشرو باشند، گفت: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها ملت را سربلند کرده‌اند از این رو باید در هر امر نیکویی پیشرو باشند و در عصر کنونی نیز بسیجیان باید با استفاده از ابزارهای به روز، فرهنگ ایثار و شهادت را به دیگر جوانان و مردم انتقال دهند.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به نقش تأثیر گذار خانواده های شهدا در انتقال فرهنگ ایثار به جامعه افزود: خانواده‌های شهدا و جانبازان بهترین افراد برای انتقال ارزشمندترین مطالب در موضوعات شجاعت، جوانمردی و ایستادگی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و از این رو باید بیش از پیش شاهد حضور آنان در جامعه باشیم.

 

گفتنی است؛ در پایان این جلسه پس از قرائت حکم های فرماندهان جدید و قدردانی از فرماندهان گذشته، از 6 نفر از کارکنان بنیاد شهید استان نیز که در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه حائز مقام‌های اول، دوم و سوم شده بودند، با اهدای لوح، تجلیل به عمل آمد./949/202/ب1

ارسال نظرات