۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۰۷۷۶۰
ویژه بانوان طلبه؛

دوره تربیت مربی معارف نماز در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، گفت: دوره تربیت مربی معارف نماز با عنوان «مفتاح» ویژه بانوان طلبه در قم برگزار می‌شود.
عبادت

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالعلی براتی مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به تشریح جزئیات برگزاری این دوره آموزشی پرداخت و اظهار داشت: این دوره آموزشی از روز پنجشنبه 26 آذر آغاز می‌شود و به مدت 4 هفته در روزهای پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

وی مدت برگزاری این دوره را 16 ساعت اعلام کرد و افزود: 50 نفر از بانوان طلبه در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند و پس از قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه تربیت مربی معارف نماز دریافت خواهند کرد.

 

براتی، آشنایی بیشتر طلاب با معارف نماز، تربیت مربی و محقق در زمینه معارف نماز و تسلط بر روش‌ها و شیوه‌های کاربردی انتقال مفاهیم نماز را از اهداف برگزاری دوره آموزشی مفتاح بیان کرد.

 

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به همکاری مرکز تخصصی نماز در برگزاری این دوره آموزشی، بیان کرد: هدف این طرح، تربیت مربیان و استادانی است که نه تنها خود نمازگزارند که سعی در ادای حق نماز را داشته و می‌کوشند این دوستی را میان مردم و نماز ایجاد کنند.

 

براتی افزود: افرادی که با موفقیت این دوره را سپری کرده باشند، در صورت تمایل می‌توانند در دوره تکمیلی معراج که به مدت 120 ساعت برگزار می‌شود شرکت کنند./1325/د103/ف

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات