۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۰۷۵۰۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

وظیفه روحانیان آگاه سازی جامعه از هجمه‌های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به گسترش وظایف روحانیت نسبت به زمان های گذشته، گفت: وظیفه روحانیان، آگاه سازی جامعه از هجمه های دشمن است، از این رو باید در بسط و توسعه فرهنگ دینی تلاش مضاعف کنند.
حجت الاسلام صفي ياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در همایش و جلسه فصلی روحانیان مستقر استان، با اشاره به کثرت هجمه های فرهنگی دشمنان در زمان حاضر، گفت: در عصر حاضر وظیفه روحانیان بیش از پیش سنگین است و می طلبد که آنها تلاش خود را بیشتر کنند، چرا که در مسائل فرهنگی تهاجمات گسترده شده است.

 

وی با اشاره به گسترش وظایف روحانیت نسبت به زمان های گذشته، گفت: وظیفه روحانیان، آگاه سازی جامعه از هجمه های دشمن است، از این رو روحانیان با توجه به ظرفیت بسیار عظیمی که برای تبلیغ دین از آن برخوردارند باید در بسط و توسعه فرهنگ دینی تلاش مضاعف کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: روحانیت در شبکه تبلیغی خود از گسترده ترین رسانه های عظیم تبلیغی برخوردار است و هیچ سیستمی به پای شبکه تبلیغی آنها نمی رسد از این رو باید تلاش کرد تا نگرانی های فرهنگی بر طرف شود چرا که وظیفه اصلی ما دفاع از دین و انقلاب است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به تعیین همه چارچوب ها در کشور از سوی رهبر انقلاب تصریح کرد: همه چارچوب ها در کشور ما از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده و همه حوزه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از سوی معظم له هدایت می شوند.

 

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی و دینی در تبلیغات اسلامی، گفت: هدف و اولویت برنامه های فرهنگی این سازمان بر اساس نگاه و تدابیر مقام معظم رهبری بوده و بر اساس توجه بیشتر به نسل جوان طرح ریزی شده است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در عرصه‌ای که دشمن با تهاجم فرهنگی ایمان جوانان را نشانه رفته است، باید آگاه بوده و اقدامات فرهنگی لازم را انجام داد، از این رو تبلیغات اسلامی نیز به نوبه خود به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی است اما مقابله با تهاجم فرهنگی باید با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‎های مختلف صورت گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در پایان با اشاره به اقدامات همه جانبه دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در هر لحظه از انجام اقدامات خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب فرو گذار نیست و ما نیز در مقابل باید آگاه بوده و به موقع در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم./949/202/ب1

ارسال نظرات