۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۰۷۰۴۳
امام جمعه موقت دامغان:

داعش دسیسه‌ نظام سلطه و زاییده کج‌فهمی از دین است/ رسانه‌های غربی واقعیت اسلام را وارونه نشان می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان در تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله مردم این شهرستان، دنیای اسلام را گرفتار کج‌فهمی نسبت به دین و دسیسه‌های نظام سلطه برای مقابله با مکتب رسول رحمت و مهربانی دانست و گفت: نامه‌های رهبر انقلاب به جوانان جهان تابلو‌هایی روشن از حقایق اسلام ناب است.
امام جمعه موقت دامغان در تجمع لبيک يا رسول الله امام جمعه موقت دامغان در تجمع لبيک يا رسول الله تجمع لبيک يا رسول الله دامغان تجمع لبيک يا رسول الله دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در تجمع بزرگ مردم سوگوار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) با عنوان لبیک یا رسول الله(ص) اسلام را مکتبی جهانی و رسالت نبی اعظم(ص) را مملو از بشارت و انذار برای سعادت همه بشریت برشمرد که اختصاص به ملت و امتی خاص ندارد.

 

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان در این مراسم ضمن برشمردن برخی از ویژگی‌های والای رسول اعظم(ص) در مسیر تحقق سعادت جامعه بشری و اهداف رسالت جهانی آن حضرت، اظهار داشت: متأسفانه امروزه در جهان با دو نوع تفکر باطل در باب اسلام روبرو هستیم، نخست کسانی که با این دین کامل و رهایی بخش آشنایی ندارند و دوم آنانکه فهم درستی از اسلام ناب ندارند و دچار "کج‌فهمی" نسبت به مفاهیم دین و آیات قرآن شده‌اند.

 

امام جمعه موقت دامغان اسلام را مکتبی برای سعادت همه انسان‌ها معرفی نمود که جهان‌گیر شدن آن سعادت بشریت را در پی خواهد داشت و گفت: استکبار جهانی علاوه بر مقاومت در برابر رشد و اشاعه مبانی اسلام در جهان با ساختن فرقه‌ها و گروهک‌های تکفیری در درون امت اسلام، برای نابودی شریعت محمد(ص) تلاش می‌کند.

 

وی تصریح کرد: نظام سلطه به وسیله اعمال جنایتکارانه گروه‌هایی همچون داعش چهره‌ای خشن، نامطلوب و به‌دور از تعامل از اسلام را به جهانیان نشان می‌دهد و در مسیر دستیابی به اهداف خود از کج‌فهمی‌ها و برداشت‌های نادرست گمراهان و نابخردان منطقه بهره‌می‌برد.

 

حجت الاسلام رستمیان با اشاره به دو نامه حکیمانه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان و آزاداندیشان جهان، آنها را نمونه‌ای از پیام‌های مکتب رسول مهربانی حضرت محمد(ص) دانست که می‌کوشد در مقابل دسیسه‌های اسلام هراسی غرب و کج‌اندیشی‌های تفکرات وهابی و تکفیری، چهره‌ روشنی از دین انسان‌ساز اسلام و کتاب زندگی یعنی قرآن کریم ارائه کند.

 

گفتنی است، مردم دیندار و عزادار دامغان همسو و همنوا با دیگر شهر‌های کشورمان ظهر امروز با حضور گسترده در تجمع بزرگ "لبیک یا رسول الله" ضمن سوگواری در رثای رسول مکرم اسلام و سبط اکبر امام حسن مجتبی(ع) به قرائت زیارت رسول الله از بعید پرداختند و فضای دیار صددروازه را مملو از عطر جان افزای نام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) کردند./977/202/ب2

ارسال نظرات