۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۰۷۰۰۴
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

انقلاب اسلامی مهم‌ترین عامل نجات کشور از دست متجاوزان بیگانه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی برپا شد تا بتوانیم کشور را از وجود متجاوزان و دخالت‌های بیگانه نجات بدهیم و ارزش‌های اسلامی را در جامعه احیا کنیم.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، گفت: در روز قیامت کسانی هستند که خداوند متعال به حرف‌های آنها اعتنایی نمی‌کند و کاری با آنها ندارد چون این افراد در دنیا به خداوند ایمان نداشته و کافر بودند.

 

وی در ادامه افزود: برخی از افراد که در دنیا با انس و الفت با خداوند ارتباط برقرار کردند در آخرت هم خداوند به آنها توجه می‌کند و به آنها مقام می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه مؤمن بودن افراد درجات دارد، ابراز کرد: هر فردی با توجه به اینکه در دنیا با خداوند ارتباط برقرار کرده و به او نزدیک‌تر شده در آخرت نیز به همان اندازه درجه و مقام خواهد داشت.

 

حجت الاسلام و الامسلمین عابدینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برپا شد تا بتوانیم کشور را از وجود متجاوزان و دخالت‌های بیگانه نجات بدهیم و ارزش‌های اسلامی را در جامعه احیا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون انقلاب اسلامی به سایر کشورهای دنیا صادر شده است، اظهار کرد: کشورهایی مانند فلسطین، یمن، بحرین و عراق با الگو قرار دادن این انقلاب تلاش می‌کنند تا بتوانند کشورشان را بدون دخالت‌های سران استکبار جهانی و بر پایه دین اسلام اداره کنند.

 

مذاکره با غرب ضد ارزش‌های اسلامی است

خطیب جمعه قزوین با بیان اینکه برخی از افراد تصور می‌کنند که مذاکره با غرب و اروپا سرنوشت اسلام و مسلمین را تأمین می‌کند، عنوان کرد: این تصور غلط است زیرا مذاکره با آنها با ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی منافات دارد.

 

این کارشناس تفسیر تصریح کرد: مذاکره با آمریکا به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد زیرا انجام این مذاکره به معنی شریک بودن در خون‌خواهی، آدم‌کشی، خشم، جنایتکاری و غضب سران کشورهای استکبار جهانی با ملت‌های مظلوم است.

 

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان

وی ادامه داد: مذاکره با غرب با راه و منش انقلاب اسلامی و انقلابیون در تعارض است زیرا مردم ایران برای مهیا کردن زمینه ظهور امام زمان(عج) و زنده نگه داشتن اهداف امام حسین‌(ع) و شهدا تلاش می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) ‌مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، بیان کرد: این مطلب را امام راحل به مردم ایران آموخت تا آن‌ها بدانند که تحت هیچ شرایطی زیر سلطه این کشور استکبار قرار نگیرند./873/302/ب2

ارسال نظرات