۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۰۶۸۹۴
با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان صورت گرفت؛

راه اندازی ایستگاه صلواتی به مدت 3 روز برای خدمت رسانی به عزاداران

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان با اشاره به در پیش بودن رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از برگزاری 3 شب عزاداری در سطح شهرستان و احداث ایستگاه صلواتی برای خدمت رسانی به عزادران خبر داد.
مراسم باشکوه عزاداري اربعين حسيني در کربلا

همایون ساکی حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ارتحال پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن و رضا (ع) به برگزاری مراسم عزاداری این امامان معصوم از سوی کانون های فرهنگی و هنری تابعه این نهاد اشاره کرد.

 

با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی نهادها و سازمان های شهرستان دشت آزادگان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به نوبه خود از طریق کانون های فرهنگی و هنری زیر نظر خود به برگزاری مراسم روضه خوانی و عزاداری در مدت 3 شب در سطح شهرستان پرداخته است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که در این رابطه از میان کانون های شهرستان 3 کانون آمادگی خود را برای برگزاری مراسم سوگواری اعلام کرده اند، افزود: در این رابطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری صمیمانه خود را ابراز داشته تا گامی در خدمت به اهل بیت برداشته باشد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان با بیان این که مراسم سوگواری از پنج شنبه شب شروع و تا شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت، افزود: دستورکار و برنامه های این کانون ها مشخص و در این باره شناسه معرفی، هزینه، مجوز فعالیت و تشکلات آنها از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد.

 

وی با بیان این که یکی از این کانون ها در طریق القدس بستان با راه اندازی ایستگاه صلواتی به مدت 3 روز به ارائه خدمات به عزاداران می پردازد گفت: 2 کانون دیگر نیز به همکاری در برگزاری مراسم عزاداری و پذیرایی از عزاداران پرداخته و امام جماعت مساجد به عنوان سخنران درمراسم سوگواری حاضر و عزاداری ها در هر 3 شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود./9456/303/ب3

ارسال نظرات