۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۳۰۶۴۷۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دولت از همه ظرفیت ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حفظ استقلال و جلوگیری از وابستگی به دیگران است، گفت: به حتم با تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی خواهیم بود.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز با بیان این که امروز نظام اسلامی در سایه تهدید و تحریم های غرب به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است، گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی موجب هراس و عصبانیت غربی ها شده است.

 

وی به تلاش های همه جانبه غرب به سرکردگی آمریکایی ها برای تضعیف نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به همه تلاش های آمریکایی ها امروز نظام اسلامی توانسته به کشوری مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شود.

 

امام جمعه نکا با بیان این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران و پافشاری آنها بر روی حقوق به حق خود موجب پیروزی های مکرر ملت ایران در برابر قدرت های جهانی شده است، ادامه داد: ملت ایران در دفاع از آرمان های و ارزش های انقلاب مقاوم و استوار هستند.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه از اهل باج دادن نبوده و نیست، گفت: این مردم تا آخرین قطره خون خود نیز پای آرمان ها و عهد خود با انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند ماند.

 

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود به هشدار مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن به ویژه آمریکایی پس از توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: مسؤولان ما نیز باید مراقب باشند خدای ناکرده با اظهار نظر و یا اقدامات خود این زمینه را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، افزود: تاریخ آنها همواره پر از دروغ و نیرنگ علیه ملت ما بوده و این سیاست های آنها نیز تغییرپذیر نیست.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غربی ها همواره در پی تأمین منافع خود در داخل کشور بوده و هستند، بیان داشت: مسؤولان ما در برخورد با کشورهای غربی باید نهایت رعایت مصالح و منافع ملی را در نظیر گیرند تا خدای ناکرده حقوق مردم تضییع نشود.

 

امام جمعه نکا وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز کشور دانست و با بیان این که آمریکایی و انگلیس سابقه کاملاً روشنی در برابر ملت ایران دارند و مسؤولان باید مراقب باشند در دام هایی که آنها برای ما پهن می کنند گرفتار نشوند، خاطرنشان کرد: لبخندهای آمریکایی نباید ما دچار ذوق زدگی و وادادگی کند.

 

حجت‌الاسلام لائینی همدلی و همزبانی دولت و ملت را عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و افزود: اگر دولت و ملت در همه مسائل هم صدا و همدل باشند به حتم دشمنان نظام هیچ گاه نمی توانند میان دولت و ملت تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تحقق مسأله اقتصاد مقاومتی را مهم ترین سد در برابر نفوذ اقتصادی دشمنان به کشور دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد امروز مهم ترین بخشی است که نظام سلطه تلاش می‌کند با استفاده از این اهرم ملت و نظام اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نباید همه نگاه های مسؤولان کشور برای رفع مشکلات اقتصادی به بیرون باشد، خاطرنشان کرد: دولت باید با حمایت از تولید داخل زمینه خودکفایی آنها را فراهم کند، چون واردات بی رویه زمینه وابستگی ما به کشورهای غربی را فراهم می کند.

 

وی با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حفظ استقلال و جلوگیری از وابستگی به دیگران است، ادامه داد: به حتم با تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام لائینی با تأکید بر این که مسأله اقتصادی مقاومتی نباید تنها به شعار و سخنرانی تبدیل شود، تصریح کرد: تحقق عملی این مسأله نیازمند عزم جدی همه مسؤولان کشور است./1317/202/ب2

ارسال نظرات