۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۳۰۵۲۵۷
استاد حوزه علمیه:

بی‌دینی و لقمه حرام مصیبت‌های واقعی انسان هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جبرئیل با اشاره به مصیبت‌های واقعی، گفت: زمانی که ما دین خود را از دست بدهیم دچار مصیبت می‌شویم، همچنین ورود لقمه حرام به زندگی مصیبت است.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا جبرئيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمدرضا جبرئیل، امشب در مراسم عزاداری که در مسجد علی بن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: کسی که با اهل بیت باشد عفت طیبه پیدا می‌کند.

 

وی ادامه داد: انسان با اقتدا به خانواده پیامبر می‌تواند خود را از گناه و آلودگی دور کند اهل بیت آمده‌اند تا ما را آگاه و هدایت کنند بهترین هدایت نزد امامان معصوم است.

 

حجت الاسلام جبرئیل افزود: هر روز دشمنی‌ها بیشتر می‌شود و این به خاطر نداشتن اهل بیت است در هر زمانی هر امتی به یک مشکلی دچار بوده‌اند در حال حاضر عده‌ای هستند که می‌خواهند در دین اسلام، بین مسلمانان فتنه و دشمنی ایجاد کنند.

 

وی تأکید کرد: داشتن عفت طیبه در انسان واجب است ما باید عفت طیبه را برای آخرت خود بخواهیم و تنها برای این دنیا نخواهیم.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به مصیبت‌های واقعی اظهار داشت: حوادثی که ما به آنها مصیبت می‌گوییم مصییت نیست زمانی که ما دین خود را از دست بدهیم دچار مصیبت می‌شویم و دیگری این که وقتی لقمه حلال کم می‌شود مصیبت است.

 

وی اضافه کرد: لقمه حرام قلب‌ها را سیاه و برکت را کم می‌کند این بهترین حالت برای جذب شیطان است منشأ اصلی گمراهی ما شیطان است./831/203/ب1

ارسال نظرات