۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۳۰۵۱۳۸
کارشناس مسائل مذهبی تشریح کرد؛

توسعه مراکز تجاری یهودی و نقش آن در پیگیری سیاست های اسرائیل

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی گفت: گسترش روابط تجاری با دیگر کشورها چیز بدی نیست اما باید بدانیم فروشگاه های غربی یا دیگر مراکز تجاری غرب برای رونق اقتصادی ما به ایران وارد نمی شوند بلکه آن ها به دنبال فروش کالاهای خود و پیگیری اهداف سیاسی هستند.
شيطان پرستان يهوديت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین جاوری، کارشناس مسائل مذهبی، صبح امروز در مراسم قرائت دعای ندبه و نشست روشنگری که در مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرضا برگزار شد، تأسیس فروشگاه های خارجی را یکی از راه های جاسوسی در کشورهای جهان برشمرد و تصریح کرد: بر اساس یک نظریه سیاسی و نظامی مشهور در جهان، انجام امور جاسوسی، باید به طریقی انجام شود که کمترین شک و تردید عمومی را برانگیزد و تأسیس مراکز تجاری یکی از بهترین راه هاست.

 

وی در ادامه افزود: مهم ترین مراکز تجاری جهان اعم از فروشگاه ها و کارخانجات، تحت مالکیت سیاسی یهودیت وابسته یا تحت نظر صهیونیست اداره می شود، مارک هایی مانند انواع موبایل و تبلت و رایانه، از سوی کارخانجاتی تولید می شود که سرمایه گذاران اصلی آن یا جزء لابی یهود در اسرائیل هستند یا با آن ها منافع مشترک دارند.

 

کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: بر اساس یک نظریه غالب یهودیت وابسته به صهیونیست معتقد است سایر اقوام و ملل باید برده آن ها باشند، فرقه افراطی این افراد معتقد است، باید سایر اقوام غیر یهود کشته شوند و ارض مسکون، انحصاراً در اختیار آن ها قرار گیرد.

 

حجت الاسلام جاوری با اشاره به آیاتی از قرآن مجید گفت: در قرآن کریم اخلاق و ویژگی هایی را برای یهودیان برشمرده است که مؤید این ادعاست که یهود به سختی زعامت حضرت موسی(ع) را پذیرفتند و بعدها در برابر اسلام، و نبوت حضرت محمد(ص) سخت ترین جبهه گیری ها را انجام دادند.

 

وی وقوع جنگ های گسترده بین کشورهای عرب مسلمان و اسرائیل را نتیجه غلبه روحیه انحصار طلبی یهودیان در عالم سیاست دانست و تصریح کرد: یهودیان که جمعیتی اندک و پراکنده در تمام نقاط جهان بودند، با تشکیل دولت اسرائیل به آرزوی دیرینه خود مبنی بر تشکیل حکومت یهود جامه عمل پوشاندند، اما سران این حکومت افراطیان تفکر یهود یعنی صهیونیست هایی بودند که اسلام را عامل اصلی بدبختی خود می دانستند.

 

حجت الاسلام جاوری در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه مناسبات اقتصادی با دیگر مناطق جهان را برنامه اصلی اسرائیل در اجرای اصول صهیونیست برشمرد و تأکید کرد: گسترش مناسبات سیاسی از طریق تولید کالاهای با کیفیت تنها راه نفوذ اسرائیل در کشورهای دیگر است، بررسی تاریخ سیاسی اسرائیل نشان می دهد، این کشور به ندرت رؤسای جمهور دیگر کشورها را در تلاویو پذیرفته یا سفرهایی با دیگر کشورها انجام داده است.

 

وی، تولید محصولات سینمایی و فیلم های ضد اخلاقی را بخش دیگری از برنامه توسعه طلبی صهیونیست برشمرد و افزود: بزرگ ترین مراکز تولید فیلم های غیر اخلاقی تحت نظر اسرائیلی های معتقد به تفکر صهیونیست اداره می شود، آن ها در قالب تولید و فروش اینگونه فیلم ها کالاهای تجاری خود را تبلیغ می کنند، در واقع این فیلم ها با تأثیرگذاری بر رفتار و کردار بینندگان، آن ها را به پیروی از سبک زندگی مورد مطالبه صهیونیست، ترغیب می کنند.

 

کارشناس مسائل مذهبی تأکید کرد: اثرات مخرب اینگونه فیلم ها تا جایی است که، کشورهایی مانند انگلیس که خود از بنیان گذاران اسرائیل بوده اند، با شناختی که از ماهیت اقدامات آن دارند، ترجیح می دهند بیشتر فیلم های ساخت کشورهای خود را به نمایش درآورند و در مقابل با تأسیس فروشگاه های عرضه محصولات مختلف به اسرائیل خدمت کنند.

 

حجت الاسلام جاوری، عنوان کرد: رسانه های تحت تأثیر اسرائیل همانند BBC خود را به عنوان رسانه ای طرفدار آزادی معرفی می کند و از نبود آزادی در کشورهای دیگر انتقاد می کند، در حالی که هدف اصلی اینگونه رسانه ها، ایجاد اغتشاش در داخل کشورها و در نتیجه بهره برداری سیاسی و نظامی و اقتصادی از موقعیت ایجاد شده هستند.

 

 

وی گفت: در واقع رسانه ها در جهان غرب، ابزار قدرتمندی در دست سیاست مداران هستند تا با زمینه چینی مناسب از سوی این رسانه ها، سیاست های بعدی خود را دنیاب کنند.

 

کارشناس مسائل مذهبی در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد اصول اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و تصریح کرد: اگر هر ایرانی یک تولید کننده باشد که در حد رفع حوائج روزمره خود در بخش تولید کشور فعالیت کند، بسیاری از مشکلات کشور حل می شود، ارتقاء کیفیت محصولات داخلی نیز بسیار مهم است، این اقدام باعث می شود مردم به کالاهای داخلی بیشتر اعتماد کنند.

 

حجت الاسلام جاوری تأکید کرد: انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی و نظامی توانسته اسرائیل و ایادی آن را منکوب کند و اکنون در عرصه اقتصادی نیز اگر بتوانیم با مقاوم سازی اقتصاد ملی، با آن مقابله کنیم، بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب، به قطب بزرگ اقتصادی و علمی منطقه و جهان تبدیل خواهیم شد.

 

وی در پایان گفت: گسترش روابط تجاری با دیگر کشورها چیز بدی نیست اما باید بدانیم فروشگاه مک دونالت یا دیگر مراکز تجاری غرب برای رونق اقتصادی ما به ایران وارد نمی شوند بلکه آن ها به دنبال فروش کالاهای خود و پیگیری اهداف سیاسی هستند./868/202/ب1

ارسال نظرات