۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۳۰۵۱۲۴
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

داعش هدفی جز تضعیف اسلام ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان گفت: هدف داعش کشتن مسلمانان بوده که می خواهند با نام اسلام و زیر پرچم توحید، لباس شیعه و اسلام را خراب کنند.
داعش داعش

حجت الاسلام رضا شاه حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مردم ایران با بصیرت کامل فریب دشمنانی همچون داعش را نخواهند خورد.

 

وی افزود: مبنای فکری گروه داعش سرچشمه از وهابیت گرفته که این تفکرات سبب شده با کارهای خود چهره دین اسلام را در جهان از بین ببرند.

 

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که داعش خوارجی های زمان حضرت علی(ع) هستند، تأکید کرد: طبق تحقیقات به دست آمده نشان می دهد که وهابیان به دروغ خود را مسلمان می دانند.

 

وی اظهار داشت: اعتقاد به خدا، پیامبر و قبول کردن حرف خودشان از اعتقاد های گروه تروریستی داعش است که می گویند کسی که حرف ما را قبول نکند، کافر محسوب می شود.

 

استاد حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که گروه داعش می گویند که مسلمانان، کافر شمرده می شوند، خاطرنشان کرد: گروه داعش به دست انگلیسی ها به وجود آمده که در زمان قبل پایگاه آن ها در کویت بوده ولی به دلایلی که انگلیس برای خود داشت، تصمصم گرفتند به خاک عراق بیایند تا منافعی را به دست بیاورند.

 

وی یادآور شد: هدف داعش کشتن مسلمانان بوده که می خواهند با نام اسلام و زیر پرچم توحید، لباس شیعه و اسلام را خراب کنند.

 

حجت الاسلام شاه حیدری با توجه به این که گروه داعش یک ظاهر خاصی را برای خود درست کرده است، تأکید کرد: ریش بلند، لباس عربی و چهره ی خطرناک از ظواهر این گروه تروریستی محسوب می شود.

 

وی اظهار داشت: آمریکا با فرستادن سلاح و عربستان با کمک های مالی خود توانسته اند که این گروه داعش را قوی تر کنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان با بیان این که فرانسه کمک مالی به داعش می کند، افزود: داعشی ها از کنترل کشور های غرب خارج شده اند که در زمان حال توانسته اند کشور های اروپایی را نا امن کنند.

 

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود اعلان کردند که همین شما که آتش داعش را روشن می کنید، یک زمانی به خود شما آتش می زنند.

 

وی در پایان گفت: همه مردم بدانند که اسلام را بشناسند تا کارهای خود را براساس دین خود انجام دهند زیرا کسی که دین خود را نشناسد ممکن است به جامعه ضرر بزند./9707/302/ب1

ارسال نظرات