۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۳۰۵۱۰۱
مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی:

شهدا به آزادمردان جهان درس عزت و سربلندی آموختند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حسینی پور با اشاره به این که شهدای ایران اسلامی به تمام آزادمردان جهان درس عزت و سربلندی آموختند، گفت: امروز هر انسانی که خواهان سعادت دنیا و آخرت باشد باید با از شهدای والامقام الگو بگیرد و مسیر این بزرگان را طی کند.
حجت‌الاسلام حسيني‌پور، مدير حوزه هاي علميه استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید علی حسینی پور مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی عصر امروز پنجشنبه پنجم آذر در آیین گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدای والامقام اراک که به مناسبت پنجم آذرماه، تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی برگزار شد، بیان کرد: شهدای ایران اسلامی نماد افتخار آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

 

درس ایستادگی و رشادت در برابر ظلم

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگان اقتدار، عزت و افتخار امروز را مرهون ایثار رزمندگان و جانبازان و از خود گذشتگی شهدای گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس هستیم.

 

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به این که شهدای عزیز ایران اسلامی به همراه دیگر ایثارگران از جان و مال خویش گذشتند، گفت: شهدای کشور عزیزمان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به ما درس ایستادگی و رشادت در برابر ظلم را آموختند.

 

شهدای انقلاب اسلامی چراغ هدایت جوانان ایران اسلامی

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس چراغ هدایت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی محسوب می شوند، گفت: امروز ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدایی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

 

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به این که فداکاری شهدای سبب عظمت و سربلندی ایران اسلامی شده است، اظهار داشت: شهدای گرانسنگ ایران اسلامی با اهدای خون خود اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمنان ندادند و سبب عزت ایران اسلامی در جهان شدند.

 

انسان های خواهان سعادت از شهدا الگو بگیرند

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به این که شهدای ایران اسلامی به تمام آزادمردان جهان درس عزت و سربلندی آموختند، خاطرنشان کرد: امروز هر انسانی که خواهان سعادت دنیا و آخرت باشد باید با از شهدای والامقام الگو بگیرد و مسیر این بزرگان را طی کنند.

 

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه با بیان این که مسؤولان باید خدمت به خانواده شهدا را یک افتخار بزرگ بدانند، اظهار داشت: امروز بر مسؤولان ایران اسلامی واجب است که به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنند.

 

شایان ذکر است، در گلباران و عطر افشانی  قبور مطهر شهدای والامقام اراک جمعی از روحانیان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند./842/202/ب1

ارسال نظرات