۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۰۴۹۹۴
آیت الله سلیمانی:

تمسک به اندیشه بسیجی تنها راه مقابله با نفوذ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تنها راه ایستادگی در برابر دشمن را بسیج مردمی دانست و گفت: بهترین راه مقابله با دشمنان بهره گیری از تفکر بسیجی است تا بتوانیم در مسیری حرکت کنیم که رضای خدا را به همراه داشته باشد.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در اجتماع ده هزار نفری بسیجیان زاهدان با عنوان «شکوه ایستادگی» که در مصلی قدس برگزار شد، گفت: تفکر بسیجی که امام راحل، آن را بنا نهاد به گره یا عرصه خاصی تعلق ندارد.

 

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: امروز تمام اقشار اعم از بانوان و مردان و نوجوانان و جوانان و پیران در بسیج سهم دارند و در تمامی میادین کارایی خود را نشان می‌دهند.

 

وی ادامه داد: با روی کار آمدن تفکر بسیجی در جامعه شاهد پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی بوده‌ایم اکنون نیز این تفکر باید در زمینه‌هایی همچون سنگرهای اقتصادی، علمی و فرهنگی بدرخشد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: به نخبگان جامعه و مسؤولان کشور باید با تکیه  بر اندیشه بسیجی به جنگ با تلاش دشمنان برای نفوذ و تغییر باور در آحاد مردم ایران اسلامی بروند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با هرگونه توطئه دشمنان بدون بهره گیری از بصیرت نمی توان اقدام کرد زیرا بصیرت قطب نمای حرکت است.

 

وی بیان کرد: امروزه مشاهده می شود بیشتر جوامع اسلامی نمی‌توانند به درستی دشمن واقعی را تشخیص دهند بر این اساس، مغرضانه امت اسلامی را به جای دشمنان جهان اسلام مورد هجمه خود قرار داده‌اند به طوری که با کشتار مسلمانان بی‌گناه و تخریب زیرساخت های کشور آنان به استکبار کمک می‌کنند.

 

آیت الله سلیمانی تنها راه ایستادگی در برابر دشمن را بسیج مردمی دانست و تأکید کرد: با توجه به این شرایط بهترین راه مقابله با دشمنان بهره گیری از تفکر بسیجی است تا بتوانیم در مسیری حرکت کنیم که رضای خدا را به همراه داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: خوشبختانه ایران اسلامی با بهره‌گیری از تفکر بسیجی همواره در مسیر حق و تضعیف دشمنان جهان اسلام گام برداشته و پشتیبان کشورهای اسلامی بوده است.

 

امام جمعه زاهدان مطالبه گری را از دیگر خصوصیات بسیجیان ذکر کرد و گفت: این قشر از جامعه با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب همواره باید این موضوع مهم را مدنظر خود قرار دهند.

 

وی تصریح کرد: از آنجایی که تنها راه نجات کشور به فرموده رهبر معظم انقلاب بهره گیری از اقتصاد مقاومتی است، اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند با تفکر بسیجی در قالب تعاونی عمومی، قومی و قبیله ای در این حوزه ورود کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ابراز داشت: با توجه به این که دولت زیرساخت های توسعه سیستان و بلوچستان را به وجود آورده برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است تعاونی‌های مختلف زمینه توسعه استان را بیش از پیش فراهم کند./831/پ202/ج1

ارسال نظرات