۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۰۴۹۸۴
امام جمعه شهرضا:

بسیج یکی از عالی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا با بیان این‌که همه مردم در دستاوردهای انقلاب سهیم هستند، گفت: بسیج یکی از عالی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تدبیر امام راحل(ره) ایجاد و از سوی تمام اقشار مردمی مورد حمایت قرار گرفت.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان شهرضا که در سالن ورزشی شهید طحانی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: بسیج آینده انقلاب اسلامی را تضمین کرد، مردم در طول 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره از امتحانات الهی سربلند بیرون آمده و برای دفاع از اسلام و انقلاب همواره در صحنه حاضر بوده اند.

 

وی در ادامه بسیج را ارگانی مردمی و برگرفته از حضور تمامی اقشار جامعه دانست و تصریح کرد: در همایش اقتدار بسیجیان، تمام اقشار و گروه های مردمی، اقتدار خود در حمایت از اسلام و انقلاب را به نمایش می گذارند.

 

امام جمعه شهرضا، در بخش دیگری از سخنان خود، نفوذ دشمن در ارکان مختلف کشور را یکی از مهم ترین خطرات و آسیب های کشور و انقلاب برشمرد و با تأکید بر لزوم جلوگیری از انجام آن اظهار کرد: نفوذ دشمن از راه های مختلفی ممکن است، اگر دشمن بتواند این نقشه خود را عمل کند، تمامی اهداف خود را از سوی عناصر خود در کشور دنبال خواهد کرد.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به موقعیت حساس کشور در مقابله به تهاجمات مختلف دشمن گفت: فضاهای مجازی می تواند زمینه مناسبی برای نفوذ دشمن باشد بنابراین لازم است فعالیت و استفاده از آن ها مدیریت شده و تحت نظارت و برنامه ریزی باشد.

 

وی تأکید کرد: اجتماعات ما باید آماده تبعیت از ولایت و رهبری باشد زیرا به این وسیله سعادت ملت تضمن و مسیر رشد و پیشرفت کشور همواره خواهد شد.

 

امام جمعه شهرضا همچنین با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین اقشار و گروه های مختلف جامعه عنوان کرد: افکار نسل جوان ما باید بسیجی باشد، در همه مسائل اجتماعی بسیج مردمی، محور انجام امور است.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند 94 تأکید کرد: بسیج باید در انتخابات به رسالت خود مبنی بر ایجاد زمینه های لازم برای حضور حداکثری مردم در صحنه و شناخت و انتخاب افراد مؤمن و معتقد به اسلام و مبانی انقلاب، عمل کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مبارزه با آسیب های اجتماعی را رسالت دیگر بسیج در جامعه برشمرد و اظهار کرد: وظیفه سنگین بسیج در مقابله با آسیب های اجتماعی ایجاب می کند، با آگاهی بخشی به مردم و تقویت بنیه اعتقادی آن ها، در این زمینه حضور فعال و چشمگیری داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان شهرضا، اجرای اصول اقتصاد مقاومتی را تنها را حل مشکلات اقتصادی مردم برشمرد و با اشاره به پیشگامی بسیج در اجرای اصول آن گفت: در حالی که نهادها و ارگان ها گزارش راه های اجرایی آن را به رهبر معظم انقلاب ارائه دادند، بسیج در حوزه اجرای این اصول وارد شده و اقدام به حل مشکلات مردم کرده است.

 

حجت الاسلام یعقوبی گرانی ارزاق عمومی و مشکلات ازدواج جوانان را از جمله معضلات اقتصادی جامعه برشمرد و تصریح کرد: تحقق اصول ابلاغی اقتصادی مقاومتی، نتایج مثبت و قابل توجهی در حل اینگونه مشکلات و همچنین سایر معضلات اقتصادی مردم خواهد داشت.

 

وی بسیج را گنجینه ای بی نهایت از استعدادهای مردمی برشمرد و عنوان کرد: حضور بسیج در طول دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، به منزله بازوی توانمند نظام، نقطه قابل اطمینانی برای مسؤولان و مردم بوده و جایگاه آن هر روز مستحکم تر می شود.

 

امام جمعه شهرضا در پایان، گفت: همه مردم در دستاوردهای انقلاب سهیم هستند، بسیج یکی از عالی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تدبیر امام راحل(ره) ایجاد و از سوی تمام اقشار مردمی مورد حمایت قرار گرفت./868/202/ب1

ارسال نظرات