۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۴۹۱۰
در مدرسه فیضیه؛

همایش گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای شاخص کشور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای شاخص با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و با حضور جمع کثیری از اساتید و طلاب در مدرسه فیضیه برگزار شد.
همايش گراميداشت هفته بسيج و تجليل از شهداي شاخص کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای شاخص کشور امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه فیضیه برگزار شد.

 

سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، که ایشان پس از مداحی توسط مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه هر قشری در هر دورانی وظیفه خاص خود را دارد، اظهار داشت: در این دوران وظایف روحانیت از هر دورانی سخت تر است.

 

متغیرهای تبلیغی زیادی  در کشور  وجود دارد

وی با اشاره به عوامل و متغیر های زیادی که در کشور ما وجود دارد، ابراز داشت: بر اساس این متغیرها رسالت ما در امر تبلیغ بیشتر روشن می شود و وظیفه ما را سنگین تر می کند که یکی از این متغیرها حاکمیت اسلام با محوریت فقه شیعی است که علمای ما از دیر باز انتظار آن را می کشیدند که به حمد الله امروز در کشور ما وجود دارد.

 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به دیگر پتانسیل های موجود در امر تبلیغ، تصریح کرد: تمرکز جبهه استکبار به رهبری آمریکا بر علیه ایران، پرچم داری ایران از اسلام ناب محمدی و پرچم داری از مقاومت و ایثار در منطقه هم از دیگر نشانه های برتری این کشور به شمار می رود.

 

لازم به ذکر است؛ است در این مراسم علما و بزرگان حوزوی نیز حضور داشتند که از این میان می توان به حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم، آیت الله فقیهی مدیر مؤسسه الامام المنتظر،حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفرصادق(ع)، حجت الاسلام ملکا مدیر مدرسه فیضیه و تعداد دیگری از اساتید و طلاب اشاره کرد.

 

رونمایی از تمبر یادبود

همچنین در پایان این مراسم از خانواده دو شهید شاخص؛ حجت الاسلام سید یونس حسینی رودباری و حجت الاسلام علی روحانی فرد تجلیل شد و در آخر تمبر یادبود این مراسم هم رونمایی شد.

 

گفتنی است؛ مشروح سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خبرگزاری رسا منتشر می‌شود./1330/ت203/ف2

ارسال نظرات