۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۰۴۸۳۹
نماینده خبرگان:

تفکر بسیجی عامل اقتدار و توسعه کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که تفکر بسیجی عامل اقتدار و توسعه کشور است، گفت: دشمن از این روی از این تفکر بسیجی واهمه دارد و هراسان بوده و به خوبی به نفوذ کلمه ولایت و نفوذ تفکر بسیجی آگاه است.
حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بسیج را جایگاه والا و ارزشمندی عنوان کرد و اظهار داشت: توفیق بسیجی بودن و حشر با بسیجیان را از خداوند به جهت جایگاه والای این تفکر خواستاریم.


وی با بیان این‌که بسیج به جهت ظرفیت بالای الهی و معنوی خود می تواند تأثیر گذار در مسایل اخلاقی و فرهنگی جامعه باشد، گفت: قرار گیری در ردیف بسیجیان مخلص الهی توفیقی برای خدمت به دین الهی و ملت است.


نماینده خبرگان رهبری پیشرفت جوامع دینی در بعد معنوی و مادی را در گرو فرهنگ بسیج دانست و ادامه داد: بسیج و فرهنگ بسیجی در انقلاب اسلامی به اوج کمال خود رسید و توانست به یک فرهنگ در بعد زمان و مکان و جهانی مبدل شود.


وی جهانی شدن دین اسلام به دست پیامبر اکرم(ص) را به کمک فرهنگ و تفکر بسیجی عنوان و تصریح کرد: پیروان نبی مکرم اسلام(ص) با اندیشه بسیجی و بسیج وارانه توانستند به یاری پیامبر اسلام(ص) رسیده و دین اسلام را در منطقه و جهان گسترش دهند.


این استاد درس خارج حوزه علمیه قم پیروزی انقلاب اسلامی در حساس ترین نقطه جهان و غرب آسیا و گسترش آن با فرهنگ بسیجی متحقق خواند و اذعان داشت: نیروی بی پایان بسیج بود که توانست انقلاب و ارزش های انقلابی را به پیروزی برساند.


وی ادامه داد: اگر توانستیم در طول هشت سال جنگ تحمیلی در برابر 37 کشور جهان مقاومت کرده و نمایش اقتداری از خود به جای گذاریم و بدونه واگذاری حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در اوج عزت قرار بگیریم همه در گرو فرهنگ و اندیشه بسیجی بود.


حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با بیان این‌که اگر در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی توانستیم با عزت و عظمت در راستای توسعه کشور حرکت کنیم به برکت این تفکر ناب اسلامی بود، اذعان داشت: این تفکر در احاد ملت شریف ایران جای خود را پیدا کرده است.


وی گام در راه موفقیت های بزرگ و دست یابی به ارزش های والای انقلاب را در تداوم این اندیشه ناب دانست و خاطرنشان کرد: دشمن از این روی از این تفکر و بسیج واهمه دارد و هراسان است، دشمن به خوبی به نفوذ کلمه ولایت و نفوذ تفکر بسیجی آگاه است./854/ت302/ج1

ارسال نظرات